Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh er så glad for st sambo ikke liker detHer ser gutta på fotball - håper de skal revurdere og finne en film..
Haha det er ulempen med slike programmerstrikker og ser på pascals konditori, men får bare veldig veldig lyst på kake...
Snål fyr, han der ^-^strikker og ser på pascals konditori, men får bare veldig veldig lyst på kake...
Åååh knekkebrød - tror jeg må opp av stolen jeg og ^-^Der var alle i sengda finner jeg meg ett knekkebrød å noe chips
![]()
![]()
Har egentlig ikke så mye i mot set - ser det hvis det er laget spm mannen heier på som spiller. Men fotball for fotballens skyld... neiÅh er så glad for st sambo ikke liker det![]()
Men han bygger jo på det imaget - og kakene er gode, han skal ha detja veldig.. ikke noe på tv![]()
Men han bygger jo på det imaget - og kakene er gode, han skal ha det![]()
Det er himmelsk godt med kremost påÅååh knekkebrød - tror jeg må opp av stolen jeg og ^-^
Hehe hvilket lag han holder med da?Har egentlig ikke så mye i mot set - ser det hvis det er laget spm mannen heier på som spiller. Men fotball for fotballens skyld... nei
Åååh herligskal snart varme opp rester fra pizzaen i går![]()
Du er enormt flink daDa har jeg sydd i knappene i en kjole jeg har strikket til snuppaSkal prøve å hekle noen blomster å pynte den med
Også skal jeg vaske og stryke den. Den nederte kanten ruller seg opp, håper det hjelper å stryke den ellers kommer til å syns det er skikkelig irriterende..
De må ikle det neiHar lurt på å strikke julekjole. Syns dere julekjole bør være rød?
Du er enormt flink da![]()
mø vise oss bilde etterpå
![]()