Hvordan museum er det da?![]()
Hvalfangst museum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan museum er det da?![]()
Ja vi trenger nok mer søvnHehe mann trenger mye mere søvn nå uansett føler nå jegjeg har jo store barn men mye trøtt likevel
![]()
Åh så spennende dahar dere kjøpt nytt dere da?
eller venter dere litt med det?
Er det en stor gård? Hvilke dyr har dere ?![]()
Det er sambo sin drøm det hehe![]()
Ja spørs detSåpass hehe! Da trengte du det nok![]()
Hehe begynner å komme litt her åJa hihiVeldig. Begynner fylles godt opp med klær
![]()
Jo men så greit daJa vi trenger nok mer søvn
Vi kjøpte nytt i juli i fjor som vi styra mye med og flytta inn i desemberså de har leid etter det, men vi trenger å få solgt det så vi slepper så mye lån. Klarer oss jo, men er mye å holde styr på
![]()
Det er en gård uten dyrhehe. Må en del jobb og litt nybygging til for å kunne ha dyr tror jeg, men er en liten låve og to små jorder og litt diverse. Er et utleiehus også, så nå har vi jo to leier da
jeg trivdes ikke så godt med å bo der, og så var det veldig mye vedlikehold. Mannen kommer derfra, men han jobber jo borte. Så følte det blei dårlig gjort at jeg som var der mest måtte bo der han ønsket.
Så nå bor vi i byggefeltet der jeg kommer fra, og trives alle tremine foreldre ser vi over til. Hehe
Der varerer det jo veldig på str syns jegHehe begynner å komme litt her åmen er så gøy
å så må jeg kjekke over alle str
ikke lett når det kommer fra e bay for str er så forskjellige :/
EbaySå søt! Hvor er den fra?
Sånnder var jammen kjøkkenet å rydda å vaska over
fikk ille gjort det skikkelig etter middagen for oppvaskmaskinen var full
men nå er det å gjort
![]()
![]()
Ja spørs dethehe. Våkna rett før guttungen la seg så rakk såvidt å si hei
![]()
Ja ikke santJo men så greit daforstår dere vill få det solgt da
å så er det å greit å bare ha ett å forholde seg til
![]()
Det samme mø jo de syntes åat det er lettere når det er deres hus å de slipper å måtte betale til dere
![]()
Det hadde hvertfall jeg syntes
Forstår godt detdet hadde jammen jeg å sagt
![]()
Vi har en nydelig tomt vi kunne ha bygget påhelt nede i vannkanten å med masse fjell rundt oss. Men det er å 3 timer herfra. Det er å langt inn i skauen :/ så jeg hadde fort kjedet meg :/ samtidig som at å kjøre barna på skolen ver dag over en smal fjellvei ikke frister
tar 40 min å bare komme til hovedveien
![]()
Den var det![]()
Denne var stilig![]()
Ebay
Ja det gjør så :/Der varerer det jo veldig på str syns jeg![]()
Den var det![]()
åh det er så mye fint til jentene
![]()
Hehe begynner å komme litt her åmen er så gøy
å så må jeg kjekke over alle str
ikke lett når det kommer fra e bay for str er så forskjellige :/
Nei det er jo stilig daJa ikke santbare at hun er student og han har ikke hatt fast jobb før nå. Så er først nå de har mulighet, om de bare får rævva i gir
bedre å betale på eget enn å betale til andre.
Det kan være så fint og flott det bare vil, men det hjelper ikke om man ikke vil trives på plassen. Den gården her var jo ikke langt fra folk egentlig, men ikke folk jeg ville ha særlig kontakt med (mye alkohol, litt narkotika og noen særinger. Haha), lite sol, altfor mye vedlikehold. Og mannen har egentlig ikke helse til å ta alt. Nå har vi kjøpt huset der bestevenninna mi vokste opp, så jeg har jo vært her kjempemasse. Hehe, ganske spesielt!
De vokser fortMen den er for stor da![]()