Skravletråd

Der sende jeg mannebeinet ut :p håper litt på at det er mer kake igjen :p haha :p

Men tror jeg skal bake muffins til i morgen da :) får besøk av ei venninne å er greit å ha noe å servere :D :D

Å så er de å blitt vandt med å få noe her når de kommer på besøk :p

Du skjemmer de bort altså :P men hørtes godt ut da :D

$_12.JPG

Oi oi har dere stort hus? Hørtes veldig godt ut med lasagne da :)
Nja, hadde nok blitt veldig trangt hvis alle skulle overnattet - man hadde fått det til og :P

Har 110kvm - passe stort, men kunne godt tenkt meg større

Jo men det holder med 1 så lenge det blir gjort hver dag :p haha det har jeg feila stort med :p hehe men men :p det finnes verre ting enn klesvask :p

Haha ja absolutt :) bare ikke glem det helt. Jeg hadde greid å unngå å se to av ullbodyene til lillegutt på vaskerommet så de har ligget der i en evighet. Husker ikke sist han brukte ull.. Fikk ikke av de matflekkene for å si det sånn... :o

Haha ja absolutt :) bare ikke glem det helt. Jeg hadde greid å unngå å se to av ullbodyene til lillegutt på vaskerommet så de har ligget der i en evighet. Husker ikke sist han brukte ull.. Fikk ikke av de matflekkene for å si det sånn... :o
Årh det er så fort gjort :o å vis det havner helt på bunnen av korga.. Å man ikke kommer ned ofte nok :/ det er å noe drit :o

Sånn :D der var jammen kjøkkenet å rydda å vaska over :) fikk ille gjort det skikkelig etter middagen for oppvaskmaskinen var full :o men nå er det å gjort :D :D

Back
Topp