Hikker babyen deres mye?her har han noen runder til dagen
hehe
Ja ganske ofte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hikker babyen deres mye?her har han noen runder til dagen
hehe
Der sende jeg mannebeinet uthåper litt på at det er mer kake igjen
haha
![]()
Men tror jeg skal bake muffins til i morgen dafår besøk av ei venninne å er greit å ha noe å servere
![]()
![]()
Å så er de å blitt vandt med å få noe her når de kommer på besøk![]()
Ikke store planer, fikse ostesmørbrød te middaggubbens ønske.
Slappe av
Ble luftet tidligere I dag men museumstur, lekte turist I egen by I times tid![]()
Nei jeg får komme igang med å brette litt klær så jeg får satt på tørketrommelen igjenvert litt sløv med klesvasken de siste dagene så det har hopet seg litt opp
![]()
Det er absolutt en fordelSå er det jo greit å vite at hvis man plutselig vil male veggen, så kan man - ingen som må gi tillatelse til det først![]()
Så er det jo greit å vite at hvis man plutselig vil male veggen, så kan man - ingen som må gi tillatelse til det først![]()
NjaFlink nå da![]()
Hehe jaDu skjemmer de bort altsåmen hørtes godt ut da
![]()
Jeg gjorde det jaSøt! Kjøpte du den med frosken og?
Njafått unna 2 vask i dag
haha blir ikke mere
men det er jo en start
![]()
Jo men det holder med 1 så lenge det blir gjort hver dagIkke dårlig det veli dag har jeg bare vaska 1
![]()
Nja, hadde nok blitt veldig trangt hvis alle skulle overnattet - man hadde fått det til ogOi oi har dere stort hus? Hørtes veldig godt ut med lasagne da![]()
Jo men det holder med 1 så lenge det blir gjort hver daghaha det har jeg feila stort med
hehe men men
det finnes verre ting enn klesvask
![]()
Den var jo kjempe søt
Årh det er så fort gjortHaha ja absoluttbare ikke glem det helt. Jeg hadde greid å unngå å se to av ullbodyene til lillegutt på vaskerommet så de har ligget der i en evighet. Husker ikke sist han brukte ull.. Fikk ikke av de matflekkene for å si det sånn...
![]()
Ja hihi. falt for denDen var jo kjempe søt![]()
Det sjønner jeg godtJa hihi. falt for den![]()
Ja hihiDet sjønner jeg godt![]()
er så søtt med sånne
![]()
![]()