Skravletråd

Ikke så lett med str fra ebay nei! Jeg kjøpte en kjole til snuppa str 2 år, prøvde den på lillegutt (hehe) og den var for liten for han og han er jo bare 14 mnd! prøvde også et skjørt på han str 2-3 år og det var også for trangt. Små disse kineserbarna :P
Haha ja de er så :p har p bommet noen ganger :p men har heldivis ei jente som jeg gir klær til så sender de videre dit :p hehe

Haha ja de er så :p har p bommet noen ganger :p men har heldivis ei jente som jeg gir klær til så sender de videre dit :p hehe

Hehe ja så greit da :) Og mi er jo ikke født ennå så tviler på jeg kjøper noe som er mindre enn nyfødt :P

Nei det er jo stilig da :D :D hehe det syntes vell hun å ? :D hehe eller syntes hun det er rart å komme på besøk?

Jeg hadde nok heller ikke trivdes vis det bare hadde vert raringer rundt meg nei :/
Ja, hun bor litt over to timer herfra og foreldrene har flyttet herfra, så tror hun syns det er fint å få komme hjem igjen:) litt spesielt første gang jeg åpnet døren når hun kom:P hehe. Hun har jo foreløpig rommet sitt så:D hehe. Det er gjesterom før det blir guttungen sitt. Vi har jo gjort ganske store forandringer her, men det forstår hun siden det er 30 år siden det er bygget.

Ja, hun bor litt over to timer herfra og foreldrene har flyttet herfra, så tror hun syns det er fint å få komme hjem igjen:) litt spesielt første gang jeg åpnet døren når hun kom:P hehe. Hun har jo foreløpig rommet sitt så:D hehe. Det er gjesterom før det blir guttungen sitt. Vi har jo gjort ganske store forandringer her, men det forstår hun siden det er 30 år siden det er bygget.
Heheheh åååh det må være stilig å rart :D
Klart dere må det etter så mange år :) å det er det godt hun forstår :D

Her ser gutta på fotball - håper de skal revurdere og finne en film..

Back
Topp