Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du all grunn til å være stoltHan driver for seg selvleier seg ut til div firma. Og så graver, drenere, måker snø, bygger plattinger osv. Ting går veldig opp og ned i henhold til når det er jobb å få og slikt. Men vet han hadde blitt gal av å måtte gå til samme faste jobb.
Han jobbet for AF gruppen på prosjekt i Oslo i 4 år det var helt ok. For han vet han kan gjøre sine ting vedsiden av.
Må vel si jeg er veldig stolt av han egentlig![]()
God morgenGod morgen![]()
Her er det en blanding av sol og litt regn - typisk siden vi egentlig hadde planlagt å grille...Nok en våt dag..
De bør hvertfall ikke gi oss dyr strøm med alt det som kommer ned her dette året![]()
Skal bake rundstykker , å så prøve å rydde mest mulig her hjemme. Godt å få litt orden inne å![]()
Er du glad i å bake? Jeg lykkes liksom aldri helt med gjærbakst, er mer kakebaker.Nok en våt dag..
De bør hvertfall ikke gi oss dyr strøm med alt det som kommer ned her dette året
Skal bake rundstykker , å så prøve å rydde mest mulig her hjemme. Godt å få litt orden inne å![]()
Kjekt å få ryddet litt da men håper det bare er sol fremover nå så dere får grilletHer er det en blanding av sol og litt regn - typisk siden vi egentlig hadde planlagt å grille...
Men rydding har jeg og fått til - misunner fremdeles dette med rundstykkebaking![]()
Ja jeg er detEr du glad i å bake? Jeg lykkes liksom aldri helt med gjærbakst, er mer kakebaker.
Haha så herlig reaksjon ^-^ Ser det for megHan på 8 stod i butikken sist helg og sa:
Hæ?? Skal vi KJØPE brød??
Krysser fingreneHaha så herlig reaksjon ^-^ Ser det for meg
Har akkurat handlet inn grillmat, så vi får se![]()
Ja da er det litt å ordneLenge siden jeg har somla meg inn på denne tråden, en hel uke eller noehehe
Gutten min har ferie fra bhg og det er kun meg hjemme i ukedagene så jeg prøver å finne på litt for at vi ikke begge blir sprø
I tillegg ble han to år på tirsdagen, så det blir feiring i morgen. Litt av hvert å ordne! Nettopp bakt en kake og skal fortsette etter beina har hvilt seg litt. Lagde franske makroner tidligere i uken så jeg må fylle de. Og huset må ryddes og vaskes..
Svigermor skulle ha guttungen noen timer i dag mens vi ordnet, men så ville hun ha han på overnattinggreit å få gjort unna litt da
![]()
Ja, han storkoser seg der, og det gjør nok hun ogJa da er det litt å ordne![]()
Kjekt for han å få vert med farmoren sin daå veldig greit for dere som da får gjort unna mye
![]()
Går mye fortere uten
Her sitter de å koser seg med film![]()
Hehe det sjønner jegJa, han storkoser seg der, og det gjør nok hun oghehe.
Hadde ikke klart å hatt han med på baking, blir for mye avbrytelser når jeg baker noe jeg ikke har prøvd førhehe. Han hadde bok kjeda vettet av seg. Også går det fortere ja, godt med litt pause når jeg har han alene så mye og
da er det ekstra gøy når vi treffes igjen
Gøy med film, vi så hangover2 i går og SOM jeg lohvilken ser du?
Har bakt en kake der jeg henta litt fra forskjellige steder, nesten litt blanding av bløtkake og sjokoladekake trekt med fondantHehe det sjønner jeghva du skal bake?
Barna ser på miska eller hva hun heterden jenta med bjørnen
![]()
Håper på å få sett en film med sambo i kveld men ender vell bare med søvnhaha er helt kaputt men er enda masse igjen :/ usj.
Men jammen skal det bli godt å bli ferdig å ser jo mye forbedringå ikke mins man blir kvitt det man har tenkt på å gjøre lenge :/
Wow set er jo kjempe bra daHar bakt en kake der jeg henta litt fra forskjellige steder, nesten litt blanding av bløtkake og sjokoladekake trekt med fondantkun trekt kake en gang før så ble litt så som så men med pynt ble det bra
hehe. Og makroner med to ulike fyll. Lagde lemoncurd som ble kjempegod men i romtemp så renner den litt
så blir litt kliss, men er første gang
hehe. Og sjokoladekake i frysen, svigermor skulle ta med en kake og min bestemor ville ta med fløte og jordbær
Godt å bli ferdig med det en må gjøre hjemme ja, særlig når en ser resultater! Her driver mannen anlegg utenfor, så det er mye kaos. Stoler på at det blir bra til slutt da![]()