Skravletråd

Er på pub og ser kamp med vennegjengen - koselig det, men fryktelig ubehagelige stoler..

Han driver for seg selv :) leier seg ut til div firma. Og så graver, drenere, måker snø, bygger plattinger osv. Ting går veldig opp og ned i henhold til når det er jobb å få og slikt. Men vet han hadde blitt gal av å måtte gå til samme faste jobb.
Han jobbet for AF gruppen på prosjekt i Oslo i 4 år det var helt ok. For han vet han kan gjøre sine ting vedsiden av.
Må vel si jeg er veldig stolt av han egentlig :)
Da har du all grunn til å være stolt:)
Sikkert kjekt å drive for seg selv:)

Nok en våt dag..

De bør hvertfall ikke gi oss dyr strøm med alt det som kommer ned her dette året :o

Skal bake rundstykker , å så prøve å rydde mest mulig her hjemme. Godt å få litt orden inne å :)

Nok en våt dag..

De bør hvertfall ikke gi oss dyr strøm med alt det som kommer ned her dette året :o

Skal bake rundstykker , å så prøve å rydde mest mulig her hjemme. Godt å få litt orden inne å :)
Her er det en blanding av sol og litt regn - typisk siden vi egentlig hadde planlagt å grille...

Men rydding har jeg og fått til - misunner fremdeles dette med rundstykkebaking ;)

God morgen!
Sliter virkelig med å sove for tiden! Sovnet etter 0400 i natt (for da var jeg oppe og spiste;)) Våknet kl 0730 og sovnet ikke før mannen kom hjem fra nattevakt kl 8045. Så det var ikke liv i denne kroppen før klokka var nesten 12..
Her er det grått i dag, 10 grader.. Tenker det blir en tur i skogen nå etter litt mat. Så litt husarbeid tenker jeg.

Ha en fin lørdag :)

Nok en våt dag..

De bør hvertfall ikke gi oss dyr strøm med alt det som kommer ned her dette året :eek:

Er du glad i å bake? Jeg lykkes liksom aldri helt med gjærbakst, er mer kakebaker.

Her er det en blanding av sol og litt regn - typisk siden vi egentlig hadde planlagt å grille...

Men rydding har jeg og fått til - misunner fremdeles dette med rundstykkebaking ;)
Kjekt å få ryddet litt da men håper det bare er sol fremover nå så dere får grillet :D

Hehe jeg er lei hele rundstykkene men jeg har bortskjemte barn og mann så de vill jo ha :) føler Jeg må haha :p

Han på 8 stod i butikken sist helg og sa:
Hæ?? Skal vi KJØPE brød??

Er du glad i å bake? Jeg lykkes liksom aldri helt med gjærbakst, er mer kakebaker.
Ja jeg er det :)
Hvilken type gjær bruker du?

Jeg bruker faktisk alltid tørr :) blir aldri feil med den :D

Har litt varmere temp på melk eller væske Da :) den krever litt mere varme :)
Blander alt tørre sammen godt først å så oppi med det våte.
Slår ikke feil :D

Haha så herlig reaksjon ^-^ Ser det for meg

Har akkurat handlet inn grillmat, så vi får se :P
Krysser fingrene :D

Her har rydde dilla tatt meg :o å sambo samtidig :p hehe

Han rydder boda ute å jeg rydder inne. Har funnet 2 søppelsekker meg drit :/ å så en stoor pose med klær som skal gies bort :)

Å funnet meg masse klesvask med å gå igjennom garderobeskapet :/

Har ikke fått satt i gang med rundstykkene :o så ender vell med at de ikke blir stekt før i kveld :/

Lenge siden jeg har somla meg inn på denne tråden, en hel uke eller noe:o hehe
Gutten min har ferie fra bhg og det er kun meg hjemme i ukedagene så jeg prøver å finne på litt for at vi ikke begge blir sprø:p
I tillegg ble han to år på tirsdagen, så det blir feiring i morgen. Litt av hvert å ordne! Nettopp bakt en kake og skal fortsette etter beina har hvilt seg litt. Lagde franske makroner tidligere i uken så jeg må fylle de. Og huset må ryddes og vaskes..
Svigermor skulle ha guttungen noen timer i dag mens vi ordnet, men så ville hun ha han på overnatting:) greit å få gjort unna litt da:D

Lenge siden jeg har somla meg inn på denne tråden, en hel uke eller noe:o hehe
Gutten min har ferie fra bhg og det er kun meg hjemme i ukedagene så jeg prøver å finne på litt for at vi ikke begge blir sprø:p
I tillegg ble han to år på tirsdagen, så det blir feiring i morgen. Litt av hvert å ordne! Nettopp bakt en kake og skal fortsette etter beina har hvilt seg litt. Lagde franske makroner tidligere i uken så jeg må fylle de. Og huset må ryddes og vaskes..
Svigermor skulle ha guttungen noen timer i dag mens vi ordnet, men så ville hun ha han på overnatting:) greit å få gjort unna litt da:D
Ja da er det litt å ordne :D

Kjekt for han å få vert med farmoren sin da :D å veldig greit for dere som da får gjort unna mye :D

Går mye fortere uten :p

Her sitter de å koser seg med film :p

Ja da er det litt å ordne :D

Kjekt for han å få vert med farmoren sin da :D å veldig greit for dere som da får gjort unna mye :D

Går mye fortere uten :p

Her sitter de å koser seg med film :p
Ja, han storkoser seg der, og det gjør nok hun og:D hehe.
Hadde ikke klart å hatt han med på baking, blir for mye avbrytelser når jeg baker noe jeg ikke har prøvd før:p hehe. Han hadde bok kjeda vettet av seg. Også går det fortere ja, godt med litt pause når jeg har han alene så mye og:) da er det ekstra gøy når vi treffes igjen:)
Gøy med film, vi så hangover2 i går og SOM jeg lo:D hvilken ser du?

Ja, han storkoser seg der, og det gjør nok hun og:D hehe.
Hadde ikke klart å hatt han med på baking, blir for mye avbrytelser når jeg baker noe jeg ikke har prøvd før:p hehe. Han hadde bok kjeda vettet av seg. Også går det fortere ja, godt med litt pause når jeg har han alene så mye og:) da er det ekstra gøy når vi treffes igjen:)
Gøy med film, vi så hangover2 i går og SOM jeg lo:D hvilken ser du?
Hehe det sjønner jeg :D hva du skal bake?

Barna ser på miska eller hva hun heter :p den jenta med bjørnen :)

Håper på å få sett en film med sambo i kveld men ender vell bare med søvn :o haha er helt kaputt men er enda masse igjen :/ usj.
Men jammen skal det bli godt å bli ferdig å ser jo mye forbedring :D å ikke mins man blir kvitt det man har tenkt på å gjøre lenge :/

Hehe det sjønner jeg :D hva du skal bake?

Barna ser på miska eller hva hun heter :p den jenta med bjørnen :)

Håper på å få sett en film med sambo i kveld men ender vell bare med søvn :o haha er helt kaputt men er enda masse igjen :/ usj.
Men jammen skal det bli godt å bli ferdig å ser jo mye forbedring :D å ikke mins man blir kvitt det man har tenkt på å gjøre lenge :/
Har bakt en kake der jeg henta litt fra forskjellige steder, nesten litt blanding av bløtkake og sjokoladekake trekt med fondant:p kun trekt kake en gang før så ble litt så som så men med pynt ble det bra:D hehe. Og makroner med to ulike fyll. Lagde lemoncurd som ble kjempegod men i romtemp så renner den litt:( så blir litt kliss, men er første gang:p hehe. Og sjokoladekake i frysen, svigermor skulle ta med en kake og min bestemor ville ta med fløte og jordbær:D
Godt å bli ferdig med det en må gjøre hjemme ja, særlig når en ser resultater! Her driver mannen anlegg utenfor, så det er mye kaos. Stoler på at det blir bra til slutt da:)

Har bakt en kake der jeg henta litt fra forskjellige steder, nesten litt blanding av bløtkake og sjokoladekake trekt med fondant:p kun trekt kake en gang før så ble litt så som så men med pynt ble det bra:D hehe. Og makroner med to ulike fyll. Lagde lemoncurd som ble kjempegod men i romtemp så renner den litt:( så blir litt kliss, men er første gang:p hehe. Og sjokoladekake i frysen, svigermor skulle ta med en kake og min bestemor ville ta med fløte og jordbær:D
Godt å bli ferdig med det en må gjøre hjemme ja, særlig når en ser resultater! Her driver mannen anlegg utenfor, så det er mye kaos. Stoler på at det blir bra til slutt da:)
Wow set er jo kjempe bra da :D :D masse godt å spise i morgen da :D :D

Skal å bake i morgen tenkte jeg :) kjekt å ha med kake i besøk :)

Hehe ja det blir nok bra til slutt :D :D det er jeg sikker på :D men når det står på så ser det ikke ut :) gleder meg til å kunne begynne utenfor jeg å :)

Back
Topp