Skravletråd

Nå er gubben ute og klipper gresset og jeg har akkurat lagt lillegutt til å sove! Det har skjedd ting i hagen på 2,5 uke, det er sikkert! Vi har aldri hatt egen hage før (flyttet hit i februar) Dvs jeg bodde i hus med hage da jeg vokste opp, men det var jo ikke jeg som hadde ansvaret for hagen.. Burde kanskje gått på stelle-i-hagen-kurs? Om det skulle finnes :P Tror jeg må ta på meg hansker og få unna litt etterpå :) Eller en annen dag.. heh.. (Noen som kjenner seg igjen?) Vi har ett mål tomt så det er litt hage :P

Denne rosebusken f.eks har blitt en smule enorm :P Fiiine da!! Men kan jo ikke lenger gå på stien under hehe.

11695850_10155772357365576_2091902940795822066_n.jpg

Denne rosebusken f.eks har blitt en smule enorm :P Fiiine da!! Men kan jo ikke lenger gå på stien under hehe.

11695850_10155772357365576_2091902940795822066_n.jpg
Så fin! Skulle gjeeerne hatt rosebusk selv. Men bor i rekkehus, midt i rekka, så har bare to yttervegger og der er det ikke plass.

Nå er gubben ute og klipper gresset og jeg har akkurat lagt lillegutt til å sove! Det har skjedd ting i hagen på 2,5 uke, det er sikkert! Vi har aldri hatt egen hage før (flyttet hit i februar) Dvs jeg bodde i hus med hage da jeg vokste opp, men det var jo ikke jeg som hadde ansvaret for hagen.. Burde kanskje gått på stelle-i-hagen-kurs? Om det skulle finnes :P Tror jeg må ta på meg hansker og få unna litt etterpå :) Eller en annen dag.. heh.. (Noen som kjenner seg igjen?) Vi har ett mål tomt så det er litt hage :P
En smule misunnelig kjenner jeg! Høres så koselig ut å være ute i hagen og holde på med busker og planter:) Får bli når vi kjøper hus. En gang.. :)

Greit å ha noen sånne helger med ingen faste planer og:)
Hva jobber han med?:)

Han driver for seg selv :) leier seg ut til div firma. Og så graver, drenere, måker snø, bygger plattinger osv. Ting går veldig opp og ned i henhold til når det er jobb å få og slikt. Men vet han hadde blitt gal av å måtte gå til samme faste jobb.
Han jobbet for AF gruppen på prosjekt i Oslo i 4 år det var helt ok. For han vet han kan gjøre sine ting vedsiden av.
Må vel si jeg er veldig stolt av han egentlig :)

Back
Topp