Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada,så reiser vi videre i morra. Skal til Mikkelparken og sover på hotellKoselig da!![]()
Jada,så reiser vi videre i morra. Skal til Mikkelparken og sover på hotell![]()
Thank youDet blir sikkert kjempegøy, da må dere kose dere masse![]()
God morgen ^-^
Endelig er det fredag![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgen ^-^
God morgen![]()
God morgen![]()
Hva er planene for dagen og helgen da?![]()
God morgen og god fredag
Ingen planer for dagen eller helga, kommer ann på om gubben jobber eller ei det. Tar det som det kommer![]()
Hehe, også på en fredag a gitt!Lønn i dag, yayyy![]()
God morgen ^-^
Hei på dereGod morgen![]()
Mhm ,ikke værstHehe, også på en fredag a gitt!![]()
Hehe, nei er jo ikke det!Mhm ,ikke værst![]()
Så fin! Skulle gjeeerne hatt rosebusk selv. Men bor i rekkehus, midt i rekka, så har bare to yttervegger og der er det ikke plass.Denne rosebusken f.eks har blitt en smule enormFiiine da!! Men kan jo ikke lenger gå på stien under hehe.
![]()
En smule misunnelig kjenner jeg! Høres så koselig ut å være ute i hagen og holde på med busker og planterNå er gubben ute og klipper gresset og jeg har akkurat lagt lillegutt til å sove! Det har skjedd ting i hagen på 2,5 uke, det er sikkert! Vi har aldri hatt egen hage før (flyttet hit i februar) Dvs jeg bodde i hus med hage da jeg vokste opp, men det var jo ikke jeg som hadde ansvaret for hagen.. Burde kanskje gått på stelle-i-hagen-kurs? Om det skulle finnesTror jeg må ta på meg hansker og få unna litt etterpå
Eller en annen dag.. heh.. (Noen som kjenner seg igjen?) Vi har ett mål tomt så det er litt hage
![]()
Greit å ha noen sånne helger med ingen faste planer og![]()
Hva jobber han med?![]()