Skravletråd

Ååååja, trodde du bare hadde gutt fra før:D Hehe, ja må være innstilt på det da;) Fikk du handla alt du skulle idag da?
Jeg har en gutt på 8 å en jente på 5 :D
Jepp jeg gjorde det :D
Nå tror jeg kortet må få pause en stund :p
Det har fått temmelig varmt de siste dagene :o

Vært hos fysioterapeut i dag, og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med helst med en gang det gjør vondt. Så hvis det gjør bare litt vondt å gå, så burde jeg egentlig ikke gå så mye heller. Men dette blir jeg jo nesten helt lamma av på de verste dagene, for da kan jeg stå opp om mårran med vondt liksom:( Blir i hvert fall rullestol når vi skal i dyreparken på mandag og torsdag!

Vært hos fysioterapeut i dag, og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med helst med en gang det gjør vondt. Så hvis det gjør bare litt vondt å gå, så burde jeg egentlig ikke gå så mye heller. Men dette blir jeg jo nesten helt lamma av på de verste dagene, for da kan jeg stå opp om mårran med vondt liksom:( Blir i hvert fall rullestol når vi skal i dyreparken på mandag og torsdag!

Ikke morro å få den beskjeden. Men da vet du jo hva du kan å ikke kan gjøre.
Ja må bare ta rullestol da ja, de låner ut det i dyreparken eller må du skaffe selv?

Åh nei :( det er ikke noe kjekt med bekkenløsning nei :( uff

Ikke morro å få den beskjeden. Men da vet du jo hva du kan å ikke kan gjøre.
Ja må bare ta rullestol da ja, de låner ut det i dyreparken eller må du skaffe selv?
De leier ut til 100 kr dagen. Men føler det blir mye å drasse rundt på, er jo ikke sikkert jeg trenger rullestol i det hele tatt akkurat de dagene liksom.

Gjeeeeeeeeeesp hallo.. Litt godt å komme hjem fra ferie også :)

Back
Topp