Ååååja, trodde du bare hadde gutt fra førJeg har en av hver fra før så ja jeg vet alt om detnoen får bare lete
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååja, trodde du bare hadde gutt fra førJeg har en av hver fra før så ja jeg vet alt om detnoen får bare lete
![]()
Jeg har en gutt på 8 å en jente på 5Ååååja, trodde du bare hadde gutt fra førHehe, ja må være innstilt på det da
Fikk du handla alt du skulle idag da?
Hehe herlig daVi og har seng fra guttungenMannen skrudde opp i går
Med bitemerker fra forrige gangs bruk♥
Hehe, ja du sier noe der. Vi har garasjen full ogDet er så men det kan bli for mye åmå snart sette meg ned å se hva jeg egentlig har fra før å
![]()
HeheHehe, ja du sier noe der. Vi har garasjen full og![]()
Må bare få gått gjennomHehe
Hehe ja det var liksom detMå bare få gått gjennom![]()
Hehe ja det var liksom det
De står jo ute i bodensikkert under en masse andre esker
får få sambo til å grave de frem så jeg får satt meg ned å sett en dag nå i ferien
![]()
Vært hos fysioterapeut i dag, og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med helst med en gang det gjør vondt. Så hvis det gjør bare litt vondt å gå, så burde jeg egentlig ikke gå så mye heller. Men dette blir jeg jo nesten helt lamma av på de verste dagene, for da kan jeg stå opp om mårran med vondt liksomBlir i hvert fall rullestol når vi skal i dyreparken på mandag og torsdag!
Jeg husker søren ikke hva jeg harJA, må jo bare gjøres![]()
Vet vi har en del i grått og hvitt i de minste str nemlig![]()
Åh neiVært hos fysioterapeut i dag, og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med helst med en gang det gjør vondt. Så hvis det gjør bare litt vondt å gå, så burde jeg egentlig ikke gå så mye heller. Men dette blir jeg jo nesten helt lamma av på de verste dagene, for da kan jeg stå opp om mårran med vondt liksomBlir i hvert fall rullestol når vi skal i dyreparken på mandag og torsdag!
De leier ut til 100 kr dagen. Men føler det blir mye å drasse rundt på, er jo ikke sikkert jeg trenger rullestol i det hele tatt akkurat de dagene liksom.Ikke morro å få den beskjeden. Men da vet du jo hva du kan å ikke kan gjøre.
Ja må bare ta rullestol da ja, de låner ut det i dyreparken eller må du skaffe selv?
Jeg husker søren ikke hva jeg harkansje jeg skulle sett over jente klærne å
kan jo være noe som ikke er rosa
![]()
Ja om ikke annet så for kosen sin delDet burde du nok![]()
MhmJa om ikke annet så for kosen sin del![]()
Borte bra,men hjemme bestGjeeeeeeeeeesp hallo.. Litt godt å komme hjem fra ferie også![]()
Mhm, vi er på hytta nåDet er sant det altså![]()
![]()