Skravletråd

God morgen :D

Planer for dagen?

Her blir det en tur til IKEA :) å så sannsynligvis en tur til legen med en som har fått øyekatar. Sitter å venter på å få ringt dem nå :/
Ooooh! Elsker å dra på Ikea :) litt mer kjedelig med øyekatar..
God morgen :)

Her er det lunsje hos mamma og pappa med hele fam :)
Høres jo veldig hyggelig ut!

Ooooh! Elsker å dra på Ikea :) litt mer kjedelig med øyekatar..
Høres jo veldig hyggelig ut!
Hehe ja jeg å elsker IKEA :p men ikke når barna er med :o da er det kjapt inn å kjappere ut igjen :/.
Fikk heldigvis komme til legen i dag så har tid kl 11 :)
Men kan bli spennende for han som har fått det, får panikk bare noen nevner lege å medisiner :/.. Men krysser fingrene for at det går bra..

Ikke vært så god på å skravle her inne i det siste merker jeg:)

Idag skal jeg sende femårigen på overnatting hos farmor. Hun ville gjerne ha han litt før vi reiser på ferie:) Såå heldig som har en sånn farmor!!
Så skal jeg på første time hos fysioterapeut idag. Litt spent:)

Idag skal jeg sende femårigen på overnatting hos farmor. Hun ville gjerne ha han litt før vi reiser på ferie:) Såå heldig som har en sånn farmor!!
Masse lykke til hos fysio :)

Velkommen tilbake da ;)

Koselig når besteforeldre etterlyser tid med de små ^-^

God morgen :D

Planer for dagen?

Her blir det en tur til IKEA :) å så sannsynligvis en tur til legen med en som har fått øyekatar. Sitter å venter på å få ringt dem nå :/

Hei:D
Huff, kjedelig med øyekatarr. :/

Hva skal shoppes på Ikea da:)?

Vi er kommet oss på hytta og I morgen reiser vi videre til Mikkelparken og skal ha to netter på hotel :D

Hei:D
Huff, kjedelig med øyekatarr. :/

Hva skal shoppes på Ikea da:)?

Vi er kommet oss på hytta og I morgen reiser vi videre til Mikkelparken og skal ha to netter på hotel :D
Åååh så herlig på tur da :D

Set ble noen sofa puter å så noen lys til å ha under kjøkkenskapene :)

Nå er det baby shopping :D to kompiser har fått baby så da må det kjøpes gave :D

Åååh så herlig på tur da :D

Set ble noen sofa puter å så noen lys til å ha under kjøkkenskapene :)

Nå er det baby shopping :D to kompiser har fått baby så da må det kjøpes gave :D
Ja, blir kos det:D Gøy for guttungen:D

Ahh, kjekt. Skulle vært på Ikea selv:)
Ohh, babygave er kos å kjøpe da:)

Må nok på IKEA hvertfall en gang til før lille kommer :p må jo ha seng osv :p
Ja det er det :D å så til to søte små jenter da <3

Vi har seng fra guttungen som bare venter på å bli tatt i bruk:D Også skal jeg kjøpe ei lita krybbe og ha i stua:D

Ekstra gøy å handle det nå siden dere venter en gutt:)

Vi har seng fra guttungen som bare venter på å bli tatt i bruk:D Også skal jeg kjøpe ei lita krybbe og ha i stua:D

Åååh så herlig <3

Ja det er det :D for jammen var det ikke mye fint til jenter i name it butikken :D

Fant litt til Torbjørn å da <3

Vi og har seng fra guttungen:) Mannen skrudde opp i går:) Med bitemerker fra forrige gangs bruk♥

Åååh så herlig <3

Ja det er det :D for jammen var det ikke mye fint til jenter i name it butikken :D

Fant litt til Torbjørn å da <3
Jeg som har hatt gutt i fem år har virkelig sett hvor mye forskjell det er i utvalg til gutter og jenter i butikkene! I hvert fall veldig mange, har mer utvalg til jenter enn til gutter, og det å finne strømpebukse til gutt feks.. Kan være en utfordring! Litt irriterende faktisk!

Skulle få den tantebarna mine hadde - må bare finne den hos foreldrene våre ><
Har hittil ikke mannet meg opp til å lete igjennom tingene de har oppbevart :P

Jeg som har hatt gutt i fem år har virkelig sett hvor mye forskjell det er i utvalg til gutter og jenter i butikkene! I hvert fall veldig mange, har mer utvalg til jenter enn til gutter, og det å finne strømpebukse til gutt feks.. Kan være en utfordring! Litt irriterende faktisk!
Jeg har en av hver fra før så ja jeg vet alt om det :)noen får bare lete :D

Back
Topp