BabyshopNoen som vet hva barne butikken ved IKEA Slependen heter???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BabyshopNoen som vet hva barne butikken ved IKEA Slependen heter???
ÅåååjaMinions![]()
![]()
De små gule figurene fra grusomme meg![]()
God morgen til deg!God morgen jenter![]()
Her blir det vel bare sløvedag tror jeg. Jeg er hjemme med gutten, og er fri for bil idag. Ikke no vær å skryte av hellerGod morgen![]()
Hva bringer denne dagen dere jenter ?![]()
De må du jammen seÅåååjaikke sett grusomme meg heller jeg
![]()
Lekeland er jo koselig da ^-^Hei hopp![]()
Vert hos fysio i dag å akkurat nå er vi på lekeland.
Vell.. Det regner å er ferie tid så her er det kaos med folk![]()
Men barna storkoser seg å det er nå det viktigste![]()
Hehe ja det er kos men ikke når det er for mye folkLekeland er jo koselig da ^-^
Tok med nevøen min en dag - da var det nesten tomt, så fikk lekt meg litt jeg og. Og de hadde sinnsykt god sjokoladekake.. Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake...![]()
Huff da! Ja det skjønner jeg godt - og hvis det ikke fremstår som hygienisk ville nok jeg også heller satset på kjeksHehe ja det er kos men ikke når det er for mye folkmen heldigvis begynner det å tømmes litt etter litt
![]()
Har ikke smakt kaken hervi var kjipe å til me oss kjeks heller
de la ut ett veldig lite hygienisk bilde av de som lager maten her så har ikke akkurat lyst på noe
![]()
I tillegg så reagerer jeg veldig på mat fortiden :/ så tørr ikke spise noe jeg ikke er vandt med å spise andre steder enn hjemme.
I går lå jeg i fosterstilling i en time pga en loffskive med egg :/
Så jeg holder meg til tørr kjeksklipt å få en sånn reaksjon her :/
JaHuff da! Ja det skjønner jeg godt - og hvis det ikke fremstår som hygienisk ville nok jeg også heller satset på kjeks
Tror kanskje det var litt unntak med den kaken - de som har vært der side sa det var små og tørre stykker :/
Absolutt!Javerste var at barna var helt enige
har lovet pølse med brød når
De kommer hjem dasiden vi skal ha noe de ikke spiser
![]()
Hehe godt du var heldig damen tenk den skuffelsen neste gang
![]()
Syntes nesten til den prisen at en kake som ikke er tørr bør være mulig å få til altså![]()
Hehe så herligAbsolutt!
Men den jeg husker var fantastisk - den var myk, mørk og med en glasur jeg fremdeles får vann i munnen avsendte meg på et sukkerkick uten like ^-^
Oj ja det er ett stykkeHei og hopp nå må jeg egentlig begynne på middagen, måtte bare sette meg ned bittelitt! Vi drar hjem fra hytta i morgen så har begynt å pakke i bilen og diverse, mye som må ordnes! Gubben og ungene er og fyller bensin på båten nå. Burde få støvsugd i dag og egentlig, best med minst mulig å gjøre i morgen, skal kjøre 45 mil så vil tidligst mulig avgårde![]()
Oj ja det er ett stykkeer ikke bare bare å komme i gang med den middagen heller
har omsider kommet i gang nå jeg
Denne dagen har jo bare flydd av gårde![]()
Kl er jo snart 6![]()
Svinefilet oelek.. Har spist for mye jeg åJepp det er et stykke ja og lillegutt er ikke særlig glad i å kjøre bil så er alltid litt spent på hvordan det gårForhåpentligvis sover han en del i bilen
![]()
Hva ble det til middag da? Her ble det hjemmelaget lasagne *proppa*![]()