Skravletråd

God morgen :) her høljer det ned, men helt ok når man sitter på jobb. Bare håper det gir seg til jeg skal hjem og må gå ned til toget :P

Hei hopp :)

Vert hos fysio i dag å akkurat nå er vi på lekeland.
Vell.. Det regner å er ferie tid så her er det kaos med folk :o
Men barna storkoser seg å det er nå det viktigste :D

Hei hopp :)

Vert hos fysio i dag å akkurat nå er vi på lekeland.
Vell.. Det regner å er ferie tid så her er det kaos med folk :o
Men barna storkoser seg å det er nå det viktigste :D
Lekeland er jo koselig da ^-^

Tok med nevøen min en dag - da var det nesten tomt, så fikk lekt meg litt jeg og. Og de hadde sinnsykt god sjokoladekake.. Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake... :P

Lekeland er jo koselig da ^-^

Tok med nevøen min en dag - da var det nesten tomt, så fikk lekt meg litt jeg og. Og de hadde sinnsykt god sjokoladekake.. Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake... :P
Hehe ja det er kos men ikke når det er for mye folk :o men heldigvis begynner det å tømmes litt etter litt :)

Har ikke smakt kaken her :) vi var kjipe å til me oss kjeks heller :p de la ut ett veldig lite hygienisk bilde av de som lager maten her så har ikke akkurat lyst på noe :o

I tillegg så reagerer jeg veldig på mat fortiden :/ så tørr ikke spise noe jeg ikke er vandt med å spise andre steder enn hjemme.

I går lå jeg i fosterstilling i en time pga en loffskive med egg :/

Så jeg holder meg til tørr kjeks :p klipt å få en sånn reaksjon her :/

Hehe ja det er kos men ikke når det er for mye folk :o men heldigvis begynner det å tømmes litt etter litt :)

Har ikke smakt kaken her :) vi var kjipe å til me oss kjeks heller :p de la ut ett veldig lite hygienisk bilde av de som lager maten her så har ikke akkurat lyst på noe :o

I tillegg så reagerer jeg veldig på mat fortiden :/ så tørr ikke spise noe jeg ikke er vandt med å spise andre steder enn hjemme.

I går lå jeg i fosterstilling i en time pga en loffskive med egg :/

Så jeg holder meg til tørr kjeks :p klipt å få en sånn reaksjon her :/
Huff da! Ja det skjønner jeg godt - og hvis det ikke fremstår som hygienisk ville nok jeg også heller satset på kjeks :P

Tror kanskje det var litt unntak med den kaken - de som har vært der side sa det var små og tørre stykker :/

Huff da! Ja det skjønner jeg godt - og hvis det ikke fremstår som hygienisk ville nok jeg også heller satset på kjeks :P

Tror kanskje det var litt unntak med den kaken - de som har vært der side sa det var små og tørre stykker :/
Ja :p verste var at barna var helt enige :p har lovet pølse med brød når
De kommer hjem da :) siden vi skal ha noe de ikke spiser :)

Hehe godt du var heldig da :D men tenk den skuffelsen neste gang :o
Syntes nesten til den prisen at en kake som ikke er tørr bør være mulig å få til altså :p

Ja :p verste var at barna var helt enige :p har lovet pølse med brød når
De kommer hjem da :) siden vi skal ha noe de ikke spiser :)

Hehe godt du var heldig da :D men tenk den skuffelsen neste gang :o
Syntes nesten til den prisen at en kake som ikke er tørr bør være mulig å få til altså :p
Absolutt!

Men den jeg husker var fantastisk - den var myk, mørk og med en glasur jeg fremdeles får vann i munnen av :P sendte meg på et sukkerkick uten like ^-^

Hei og hopp nå må jeg egentlig begynne på middagen, måtte bare sette meg ned bittelitt! Vi drar hjem fra hytta i morgen så har begynt å pakke i bilen og diverse, mye som må ordnes! Gubben og ungene er og fyller bensin på båten nå. Burde få støvsugd i dag og egentlig, best med minst mulig å gjøre i morgen, skal kjøre 45 mil så vil tidligst mulig avgårde :)

Hei og hopp nå må jeg egentlig begynne på middagen, måtte bare sette meg ned bittelitt! Vi drar hjem fra hytta i morgen så har begynt å pakke i bilen og diverse, mye som må ordnes! Gubben og ungene er og fyller bensin på båten nå. Burde få støvsugd i dag og egentlig, best med minst mulig å gjøre i morgen, skal kjøre 45 mil så vil tidligst mulig avgårde :)
Oj ja det er ett stykke :) er ikke bare bare å komme i gang med den middagen heller :p har omsider kommet i gang nå jeg :p
Denne dagen har jo bare flydd av gårde :o
Kl er jo snart 6 :p

Oj ja det er ett stykke :) er ikke bare bare å komme i gang med den middagen heller :p har omsider kommet i gang nå jeg :p
Denne dagen har jo bare flydd av gårde :o
Kl er jo snart 6 :p

Jepp det er et stykke ja og lillegutt er ikke særlig glad i å kjøre bil så er alltid litt spent på hvordan det går :P Forhåpentligvis sover han en del i bilen :D

Hva ble det til middag da? Her ble det hjemmelaget lasagne *proppa* :)

Jepp det er et stykke ja og lillegutt er ikke særlig glad i å kjøre bil så er alltid litt spent på hvordan det går :P Forhåpentligvis sover han en del i bilen :D

Hva ble det til middag da? Her ble det hjemmelaget lasagne *proppa* :)
Svinefilet oelek.. Har spist for mye jeg å :o ikke bare bare :p

Back
Topp