Skravletråd

God mårgen foresten :D så opptatt med å svare alle andre :p

Her er kaka i ovnen å frokosten snart klar :) så blir det å sette i gang på middagen å resten av klesvasken etter på :)

Så tar vi turen til mine foreldre med kaken etterpå :D

Å så blir det vell å bake disse rundstykkene jeg ikke rakk å bake i går :p hehe

Hehe måtte le litt da storebror kom med is til meg nettopp, cola saftis, de trekantene man får på butikken, også hadde han klippet opp i begge ender, hehe! Kjempesnilt da, om enn litt vanskeligere å spise enn vanlig :D

Sliiten! Her har vi hatt bursdagsfeiring for 2åringen vår i dag:-) spiste frokost og deretter rydda og vaska hele huset pluss bakt en kake før gjestene kom, så da ble det ikke noe mat eller avslapping før nå:o men det var deeeilig å sette seg ned med pløse og posepotetstappe nå. Hadde en veldig glad toåring som elsket alle gavene han fikk:D og moro med søskenbarn å leke med på besøk. Tipptopp dag:D

Sliiten! Her har vi hatt bursdagsfeiring for 2åringen vår i dag:-) spiste frokost og deretter rydda og vaska hele huset pluss bakt en kake før gjestene kom, så da ble det ikke noe mat eller avslapping før nå:o men det var deeeilig å sette seg ned med pløse og posepotetstappe nå. Hadde en veldig glad toåring som elsket alle gavene han fikk:D og moro med søskenbarn å leke med på besøk. Tipptopp dag:D
Så bra :D :D
Så kjekt når de små er fornøyde :D

God morgen! Her er det grått ute, har sovet litt for lite og forkjølelsen sitter godt - gretten. Satser på at det gir seg når jeg kommer meg på jobb og ønsker dere alle en fin mandag! :)

God morgen! Her er det også grått i dag. Jeg oppdaget at en pakke fra ebay som hadde kommet da vi var på ferie hadde siste hentedato på lørdag! Så kjedelig, da har de vel sendt den tilbake :/ Ser vel ikke noe mer til den da? Bare snakk om 50kr eller noe så ikke farlig sånnsett, men hadde gledet meg til å få den :) Var matboks til lillegutt som begynner i Bhg 5.august.

God morgen! Her er det også grått i dag. Jeg oppdaget at en pakke fra ebay som hadde kommet da vi var på ferie hadde siste hentedato på lørdag! Så kjedelig, da har de vel sendt den tilbake :/ Ser vel ikke noe mer til den da? Bare snakk om 50kr eller noe så ikke farlig sånnsett, men hadde gledet meg til å få den :) Var matboks til lillegutt som begynner i Bhg 5.august.
Ta turen innom å se :D håper de har glemt å sendt den tilbake :)

Back
Topp