Nææææ, sååå fin!! Den fikk jeg lyst på og!! Fins den i flere farger og? Hvor skal du kjøpe den? Link?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææææ, sååå fin!! Den fikk jeg lyst på og!! Fins den i flere farger og? Hvor skal du kjøpe den? Link?
Deilig å kunne sitte på terrassen daIngen planer. Blir vel bare TV velAkkurat nå er mannen en tur på jobb, og lillegutt leker ute med naboen
Sitter på verandaen og koser meg og skravler på forumet
![]()
Ja, er der ikke typisk! Mannen fikk mala litt på andre siden av huset her for litt siden, og hadde vinden i ryggenDeilig å kunne sitte på terrassen da![]()
vi har ikke fått bygget terrassen enda.
Må male ferdig huset først p det tar tid når det sjeldent er sol, å når det først er sol så er det så nye vind at det går ikke an å stå i stigen![]()
Hehe uff det er ett skikkelig møkka problemJa, er der ikke typisk! Mannen fikk mala litt på andre siden av huset her for litt siden, og hadde vinden i ryggenEllers hadde det ikke gått!
Ja, det er veldig deilig å sitte uteIkke knall-sommervær, men nån ikke klage
![]()
Har dere planer for kvelden ?
Her sitter sambo å soverjeg holder på å sovne selv å
Tutta er ute å leker med venninnen sin, å pjokken sitter på rommet å har spille tid :/
Må snart finne på noe selv så jeg ikke dypper av igjen![]()
Very trueForandring fryder![]()
Huff det var dyrtEldste fikk forresten også klippet håret sitt i dag![]()
Hva betaler dere for en barneklipp?
I dag betalte vi 450kr, syns det var mye! Frisøren var veldig hyggelig og han ble kjempefin, men vi flyttet for ikke så lenge siden og der vi bodde før tror jeg vi betalte rundt 250kr.
Det er flere frisører her da, kanskje sjekke litt priser![]()
Oh så herlig med barnefri daHehe, lov å være trøtt i dag...her tok jeg meg en liten dupp før middag.
Ellers har jeg hatt fri i dag og vært på kjøpesenter for shopping og manikyr.
Nå har jeg fått servert en fantastisk middag og er veldig mett.
Oliver James ble hentet av farmor i barnehagen i dag og skal sove hos de til i morgen.
Snart skal vi igang med å sette sammen en kommode og legge noe klær på plass.
Første natt på nytt soverom i natt![]()
Vi skal se film senere og ha snop.
Heldigvis så tar jeg gutten med maskinEldste fikk forresten også klippet håret sitt i dag![]()
I dag betalte vi 450kr, syns det var mye! Frisøren var veldig hyggelig og han ble kjempefin, men vi flyttet for ikke så lenge siden og der vi bodde før tror jeg vi betalte rundt 250kr.
Hørtes ikke feil utJeg og guttungen har vært på badet i daggøy for stor og liten. Han får ikke helt til dette med armeringer så han klamrer seg fast til meg hvis ikke det er kjempegrundt
Nå er han lagt, mannen og svoger er ute å murer og jeg sitter med chips og dipp og prøver meg med brus igjen![]()
Nei ikke feil detHørtes ikke feil ut![]()
Oh så herlig med barnefri daå ikke minst å få sove på helt nytt rom
![]()
Vi må få se bilder der å når det er klart![]()
Eldste fikk forresten også klippet håret sitt i dag
Klart det blir gøyJa, skal bli godt å ikke bli vekket i natt og sove så lenge vi vil i morgen![]()
Mhm, seff. Skal ta bilder når helt klart. Venter på skyvedør i glass til garderobe. Enda 2 kommoder igjen. Gavl ikke oppe. Mangler vindu og taklister. Men blir gøy å innvie det til tross for ikke helt ferdig, men bare mest finpuss igjen daOgså tv skal opp der, men den får vi opp i morra.