Skravletråd

Ingen planer. Blir vel bare TV vel:) Akkurat nå er mannen en tur på jobb, og lillegutt leker ute med naboen:) Sitter på verandaen og koser meg og skravler på forumet:)
Deilig å kunne sitte på terrassen da :D :D vi har ikke fått bygget terrassen enda.
Må male ferdig huset først p det tar tid når det sjeldent er sol, å når det først er sol så er det så nye vind at det går ikke an å stå i stigen :o

Deilig å kunne sitte på terrassen da :D :D vi har ikke fått bygget terrassen enda.
Må male ferdig huset først p det tar tid når det sjeldent er sol, å når det først er sol så er det så nye vind at det går ikke an å stå i stigen :eek:
Ja, er der ikke typisk! Mannen fikk mala litt på andre siden av huset her for litt siden, og hadde vinden i ryggen:) Ellers hadde det ikke gått!
Ja, det er veldig deilig å sitte ute:) Ikke knall-sommervær, men nån ikke klage:)

Ja, er der ikke typisk! Mannen fikk mala litt på andre siden av huset her for litt siden, og hadde vinden i ryggen:) Ellers hadde det ikke gått!
Ja, det er veldig deilig å sitte ute:) Ikke knall-sommervær, men nån ikke klage:)
Hehe uff det er ett skikkelig møkka problem :)

Håper vi får sommer vær snart :D :D

Har dere planer for kvelden ? :)

Her sitter sambo å sover :p jeg holder på å sovne selv å :p
Tutta er ute å leker med venninnen sin, å pjokken sitter på rommet å har spille tid :/

Må snart finne på noe selv så jeg ikke dypper av igjen :eek:

Hehe, lov å være trøtt i dag...her tok jeg meg en liten dupp før middag.
Ellers har jeg hatt fri i dag og vært på kjøpesenter for shopping og manikyr.
Nå har jeg fått servert en fantastisk middag og er veldig mett.
Oliver James ble hentet av farmor i barnehagen i dag og skal sove hos de til i morgen.
Snart skal vi igang med å sette sammen en kommode og legge noe klær på plass.
Første natt på nytt soverom i natt;)
Vi skal se film senere og ha snop.

Ahh nå var det bare så deilig å synke ned i sofaen.. Merker jeg blir lettere sliten om dagen! Når det nærmer seg middag og sovetid for ungene er jeg rimelig klar for å legge meg selv :P

Eldstemann og samboeren har vært på tusenfryd i dag :) De har sesongkort :) Lillegutt og jeg har tatt det ganske rolig, men vært en tur på biblioteket å levert noen barnebøker. Det tar 25 min å gå hver vei, det var nok for meg i dag gitt. Sliten!

Eldste fikk forresten også klippet håret sitt i dag :D

Hva betaler dere for en barneklipp?

I dag betalte vi 450kr, syns det var mye! Frisøren var veldig hyggelig og han ble kjempefin, men vi flyttet for ikke så lenge siden og der vi bodde før tror jeg vi betalte rundt 250kr.

Det er flere frisører her da, kanskje sjekke litt priser :)

I dag betalte vi 450kr, syns det var mye! Frisøren var veldig hyggelig og han ble kjempefin, men vi flyttet for ikke så lenge siden og der vi bodde før tror jeg vi betalte rundt 250kr.

Huff det var dyrt:o her klipper svigermor, så det er gratis heldigvis. Hun er frisør tror jeg, så blir bra og:) hehe

Jeg og guttungen har vært på badet i dag:) gøy for stor og liten. Han får ikke helt til dette med armeringer så han klamrer seg fast til meg hvis ikke det er kjempegrundt:p
Nå er han lagt, mannen og svoger er ute å murer og jeg sitter med chips og dipp og prøver meg med brus igjen:p

Hehe, lov å være trøtt i dag...her tok jeg meg en liten dupp før middag.
Ellers har jeg hatt fri i dag og vært på kjøpesenter for shopping og manikyr.
Nå har jeg fått servert en fantastisk middag og er veldig mett.
Oliver James ble hentet av farmor i barnehagen i dag og skal sove hos de til i morgen.
Snart skal vi igang med å sette sammen en kommode og legge noe klær på plass.
Første natt på nytt soverom i natt;)
Vi skal se film senere og ha snop.
Oh så herlig med barnefri da :D å ikke minst å få sove på helt nytt rom :D :D
Vi må få se bilder der å når det er klart :D

Heldigvis så tar jeg gutten med maskin :p
Tror jeg faktisk betalte 400 for tuppa sist hun klippa seg da :)

Jeg og guttungen har vært på badet i dag:) gøy for stor og liten. Han får ikke helt til dette med armeringer så han klamrer seg fast til meg hvis ikke det er kjempegrundt:p
Nå er han lagt, mannen og svoger er ute å murer og jeg sitter med chips og dipp og prøver meg med brus igjen:p
Hørtes ikke feil ut :D

Hørtes ikke feil ut :D
Nei ikke feil det:D MEN det ble veldig grisete. For første gang bæsja han mens vi bada, og bleia holdt ikke kjempegodt på det:o kjente lukta og tok han opp men det drypte "sølevann" inn til garderoben. Og bleia var full av vann så det ble GRIS når jeg tok den av. Tørka opp, men ga beskjed om at de måtte spyle etter oss:p

Oh så herlig med barnefri da :D å ikke minst å få sove på helt nytt rom :D :D
Vi må få se bilder der å når det er klart :D

Ja, skal bli godt å ikke bli vekket i natt og sove så lenge vi vil i morgen;)
Mhm, seff. Skal ta bilder når helt klart. Venter på skyvedør i glass til garderobe. Enda 2 kommoder igjen. Gavl ikke oppe. Mangler vindu og taklister. Men blir gøy å innvie det til tross for ikke helt ferdig, men bare mest finpuss igjen da;)Også tv skal opp der, men den får vi opp i morra.

For guttungen 340kr

På vei hjem - vært ute med jobben :) koselig, men føler det skal bli deilig å synke ned I sofaen om en time ^-^

Ja, skal bli godt å ikke bli vekket i natt og sove så lenge vi vil i morgen;)
Mhm, seff. Skal ta bilder når helt klart. Venter på skyvedør i glass til garderobe. Enda 2 kommoder igjen. Gavl ikke oppe. Mangler vindu og taklister. Men blir gøy å innvie det til tross for ikke helt ferdig, men bare mest finpuss igjen da;)Også tv skal opp der, men den får vi opp i morra.
Klart det blir gøy :D :D

Back
Topp