Mannen er vel mest opptatt av å innvie den nye sengenKlart det blir gøy![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er vel mest opptatt av å innvie den nye sengenKlart det blir gøy![]()
![]()

Hahahahaha ja det er han nokMannen er vel mest opptatt av å innvie den nye sengen![]()
Lykke til med innvielseMannen er vel mest opptatt av å innvie den nye sengen![]()
Å det høres godt ut!! Håper at du fikk sove igjenJeg blir så lys våken på natta når jeg må opp for å tisse. Innmari irriterende! Drømte at jeg kjøpte en hel kasse med fullkornschips med paprika, for den finnes nesten ingen plasser (har saltmangel og skikkelig craving på den), så nå er den alt jeg kan tenke på. Årh!
Hei!God morgen søte damer![]()
Håper alle har sovet godt å at du amber fikk sove igjen etter do besøk
Hva skal dere i dag?
Her skal vi ut å se på en bil. Å etterpå blir set å kjøpe vogneller hvertfall bestille
![]()
Gleder meg sånn![]()
![]()
Er det ikke typisk det, at de er lys våkne når vi er slitneI natt slo lillegutt til med en våken-natt, han våknet litt før 10 på kvelden og var lys våken til kl 02! Gaaaahh! Holdt på å bli sprø, hadde SÅ lyst til å sove![]()
Er det ikke typisk det, at de er lys våkne når vi er slitne![]()
Ååå den var finkan jeg spørre hvor du har oppskriften fra? Er det fra boka Myk start?
![]()
![]()
Tusen takk!
Den er fra Nøstebarn sin bok![]()
Imponerende! Det er kjempesøtt ^-^ (kan ikke annet enn strikke skjerf
Er koselig med godt naboer jaHei!
Blir en spennende dag for deg da!Du får oppdatere oss på både bil og vogn senere da!
Her er ingen planer lagt. Deilig! Blir vel bare å kose oss utafor huset her. Har så mye trivelige naboer som alltid er ute, så det pleier å være koselig