Skravletråd

Jeg blir så lys våken på natta når jeg må opp for å tisse. Innmari irriterende! Drømte at jeg kjøpte en hel kasse med fullkornschips med paprika, for den finnes nesten ingen plasser (har saltmangel og skikkelig craving på den), så nå er den alt jeg kan tenke på. Årh!

Jeg blir så lys våken på natta når jeg må opp for å tisse. Innmari irriterende! Drømte at jeg kjøpte en hel kasse med fullkornschips med paprika, for den finnes nesten ingen plasser (har saltmangel og skikkelig craving på den), så nå er den alt jeg kan tenke på. Årh!
Å det høres godt ut!! Håper at du fikk sove igjen :-)

God morgen søte damer :D :D

Håper alle har sovet godt å at du amber fikk sove igjen etter do besøk :)

Hva skal dere i dag?

Her skal vi ut å se på en bil. Å etterpå blir set å kjøpe vogn :D eller hvertfall bestille :D :D
Gleder meg sånn :D :D

God morgen søte damer :D :D

Håper alle har sovet godt å at du amber fikk sove igjen etter do besøk :)

Hva skal dere i dag?

Her skal vi ut å se på en bil. Å etterpå blir set å kjøpe vogn :D eller hvertfall bestille :D :D
Gleder meg sånn :D :D
Hei!
Blir en spennende dag for deg da!;) Du får oppdatere oss på både bil og vogn senere da! :) Her er ingen planer lagt. Deilig! Blir vel bare å kose oss utafor huset her. Har så mye trivelige naboer som alltid er ute, så det pleier å være koselig

I natt slo lillegutt til med en våken-natt, han våknet litt før 10 på kvelden og var lys våken til kl 02! Gaaaahh! Holdt på å bli sprø, hadde SÅ lyst til å sove :P

I natt slo lillegutt til med en våken-natt, han våknet litt før 10 på kvelden og var lys våken til kl 02! Gaaaahh! Holdt på å bli sprø, hadde SÅ lyst til å sove :P
Er det ikke typisk det, at de er lys våkne når vi er slitne :P

God lørdag :) håper dere alle får en fin dag :) har tatt plass ute i solen, må jobbe med brun fargen ;)

Hei!
Blir en spennende dag for deg da!;) Du får oppdatere oss på både bil og vogn senere da! :) Her er ingen planer lagt. Deilig! Blir vel bare å kose oss utafor huset her. Har så mye trivelige naboer som alltid er ute, så det pleier å være koselig
Er koselig med godt naboer ja :D

Det ble ikke bil :p hehe kommer inn en til uka dom vi heller skal se på :D men det ble vogn :D :D :D eneste som ble som vi hadde tenkt med den var merket haha :p falt pladask for en helt annen :p sååå fornøyd :D fikk ikke understellet med oss da men skal få det i løpet av neste uke :D

Back
Topp