Skravletråd

I know :) takk, det skal vi! Litt flyskrekk, men det er heldigvis en kort tur mellom Bergen og London ;)
Jada - rask tur og det kommer til å bli kjempebra skal du se ^-^

Elsker å fly - men sover stort sett fra fest-setebeltelyden går av så :)

Jada - rask tur og det kommer til å bli kjempebra skal du se ^-^

Elsker å fly - men sover stort sett fra fest-setebeltelyden går av så :)
Haha, egentlig jeg og. Jeg har nok mer klaus enn flyskrekk, fordi jeg misliker bare de 10 minuttene før flyet beveger på seg.. Etter at det begynner å rulle bakover går det bra :p merkelige greier! Pleier ofte å sovne før flyet tar av. Skal gå bra å overleve 10 min for 3 dager med shopping og god mat :D

Åh så deilig å ha litt tid for å spise og kose seg før kaoset starter :P

Ble en babyjogger city elite i svart :) lot mannen bestemme farge siden jeg fikk med 3 hjul som jeg ville ^-^

Du får ha en fin dag på jobben straks ^-^
Ikke sant det er helt fantastisk :D

Hehe godt å l de å få bestemme litt :D min tror han har bestemt lufthjul haha :p

God morgen :)
Må si at dere er skrekkelig diplomatiske (positivt ment ) hos oss så er det jeg som bestemmer hvordan ting til baby vi skal ha og hvordan det skal se ut. :) tror ikke han har vært med på å bestemme noe til baby jeg, alt han spør om er hvorfor trenger vi det, så hos oss er det diktatur ;) :))
Haha sånn er det her å :D

Sååå trøtt :o
Vert på jobb. Så hjem å fått på noe klesvask å ryddet litt. Nå sløver jeg med litt sen lunsj :p å så tror jeg jammen jeg legger meg litt i senga etterpå :p

Hehe, ja det er det:) Ja, svart kan bo ført bli litt kjedelig det da! Hadde egentlig litt list å gå for en kremhvit vogn jeg, men den blir kanskje ført misfaget og grå?

Det er jo fare for det ja. I såfall ville det vært lettere med skinn kremhvit gjerne . lettere å tørke vekk med våtserviett da:P

Det er jo fare for det ja. I såfall ville det vært lettere med skinn kremhvit gjerne . lettere å tørke vekk med våtserviett da:p
Detber jo sant da. Stoffet har jo litt å si.. Får spørre litt i butikkene, og satse på at dem har peiling;)

Detber jo sant da. Stoffet har jo litt å si.. Får spørre litt i butikkene, og satse på at dem har peiling;)

Jepp, satse på det;)
Den jeg snuser litt på om mageboeren er en jente er dusrosa, så lite praktisk den også sikkert. haha...men skinn da iallefall.

Jepp, satse på det;)
Den jeg snuser litt på om mageboeren er en jente er dusrosa, så lite praktisk den også sikkert. haha...men skinn da iallefall.
Ja, det blir jo sikkert samme dilemma. Hvilken vogn var det? Sp kan jeg google å se;) DUS rosa hørtes jo veldig søtt ut da<3

Har dere planer for kvelden ? :)

Her sitter sambo å sover :p jeg holder på å sovne selv å :p
Tutta er ute å leker med venninnen sin, å pjokken sitter på rommet å har spille tid :/

Må snart finne på noe selv så jeg ikke dypper av igjen :o

Har dere planer for kvelden ? :)

Her sitter sambo å sover :p jeg holder på å sovne selv å :p
Tutta er ute å leker med venninnen sin, å pjokken sitter på rommet å har spille tid :/

Må snart finne på noe selv så jeg ikke dypper av igjen :eek:
Ingen planer. Blir vel bare TV vel:) Akkurat nå er mannen en tur på jobb, og lillegutt leker ute med naboen:) Sitter på verandaen og koser meg og skravler på forumet:)

Back
Topp