I knowSå heldig! Kos dere masse i London![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I knowSå heldig! Kos dere masse i London![]()
Jada - rask tur og det kommer til å bli kjempebra skal du se ^-^I knowtakk, det skal vi! Litt flyskrekk, men det er heldigvis en kort tur mellom Bergen og London
![]()
Haha, egentlig jeg og. Jeg har nok mer klaus enn flyskrekk, fordi jeg misliker bare de 10 minuttene før flyet beveger på seg.. Etter at det begynner å rulle bakover går det braJada - rask tur og det kommer til å bli kjempebra skal du se ^-^
Elsker å fly - men sover stort sett fra fest-setebeltelyden går av så![]()
Ikke sant det er helt fantastiskÅh så deilig å ha litt tid for å spise og kose seg før kaoset starter![]()
Ble en babyjogger city elite i svartlot mannen bestemme farge siden jeg fikk med 3 hjul som jeg ville ^-^
Du får ha en fin dag på jobben straks ^-^
Haha sånn er det her åGod morgen![]()
Må si at dere er skrekkelig diplomatiske (positivt ment ) hos oss så er det jeg som bestemmer hvordan ting til baby vi skal ha og hvordan det skal se ut.tror ikke han har vært med på å bestemme noe til baby jeg, alt han spør om er hvorfor trenger vi det, så hos oss er det diktatur
![]()
)
Må få se hva det bleNei ikke lettmen skal ikke ta av som jeg har gjort tidligere da
palmer og blomster og annet malt på
Lurer litt på fransk,men med litt glitter i
Hehe, ja det er detJa, svart kan bo ført bli litt kjedelig det da! Hadde egentlig litt list å gå for en kremhvit vogn jeg, men den blir kanskje ført misfaget og grå?
Ble ikke akkurat franskMå få se hva det ble![]()
Detber jo sant da. Stoffet har jo litt å si.. Får spørre litt i butikkene, og satse på at dem har peilingDet er jo fare for det ja. I såfall ville det vært lettere med skinn kremhvit gjerne . lettere å tørke vekk med våtserviett da![]()
Detber jo sant da. Stoffet har jo litt å si.. Får spørre litt i butikkene, og satse på at dem har peiling![]()
Åj, så lekkert!! Kjempefint var det!!!! Heldig
Ja, det blir jo sikkert samme dilemma. Hvilken vogn var det? Sp kan jeg google å seJepp, satse på det
Den jeg snuser litt på om mageboeren er en jente er dusrosa, så lite praktisk den også sikkert. haha...men skinn da iallefall.
ThanksÅj, så lekkert!! Kjempefint var det!!!! Heldig![]()
Forandring fryderThanksVar gøy med noe annet enn enkel hvit fransk
![]()
Ingen planer. Blir vel bare TV velHar dere planer for kvelden ?
Her sitter sambo å soverjeg holder på å sovne selv å
Tutta er ute å leker med venninnen sin, å pjokken sitter på rommet å har spille tid :/
Må snart finne på noe selv så jeg ikke dypper av igjen![]()