Skravletråd

Jepp :) hvertfall at det blir lettere å finne oppskriftene for de som leter :) lettere å bla gjennom alle på Facebook i kategorier enn å lete i en blogg :)
Er kanskje noe mer oversiktlig ja, men samtidig så finner man lett frem på blogg hvis man vet hvordan man skal lete :P

Hvilken type oppskrifter er det du legger ut :)

Er kanskje noe mer oversiktlig ja, men samtidig så finner man lett frem på blogg hvis man vet hvordan man skal lete :P

Hvilken type oppskrifter er det du legger ut :)
Det er bake å middags oppskrifter :)
Ja det er sant men de fleste er på Facebook daglig :p hehe
Vis du vill se kan du søke opp bakemamma :)

Urk - står i storsenter i butikk som har åpent en time til, for å se litt på vogn på tilbud. Var langt fra den eneste :P (hater å stå i kø...)

God morgen!

Det er fredag, solen er dukket opp igjen og ventetiden i går resulterte likevel i kjøp av barnevogn - humøret er på topp :P

Håper dere alle får en fin fredag og ønsker noe tidlig en god helg :D

IMAG1185[1].jpg
Sist gikk jeg for enkel fransk, men lurer på noe mer farge på neglene denne gangen kanskje...hmm:D
Hatt mye rare og fargerike negler opp igjennom nemlig:P

God morgen!

Det er fredag, solen er dukket opp igjen og ventetiden i går resulterte likevel i kjøp av barnevogn - humøret er på topp :P

Gratulerer med vogna :D hvilken ble det?
Jeg sitter på jobb å koser meg med rislunsj :p begynner ikke før kl 9 :p

Gratulerer med vogna :D hvilken ble det?
Jeg sitter på jobb å koser meg med rislunsj :p begynner ikke før kl 9 :p
Åh så deilig å ha litt tid for å spise og kose seg før kaoset starter :P

Ble en babyjogger city elite i svart :) lot mannen bestemme farge siden jeg fikk med 3 hjul som jeg ville ^-^

Du får ha en fin dag på jobben straks ^-^

God morgen :)
Må si at dere er skrekkelig diplomatiske (positivt ment ) hos oss så er det jeg som bestemmer hvordan ting til baby vi skal ha og hvordan det skal se ut. :) tror ikke han har vært med på å bestemme noe til baby jeg, alt han spør om er hvorfor trenger vi det, så hos oss er det diktatur ;) :))

Må si at dere er skrekkelig diplomatiske (positivt ment ) hos oss så er det jeg som bestemmer hvordan ting til baby vi skal ha og hvordan det skal se ut. :) tror ikke han har vært med på å bestemme noe til baby jeg, alt han spør om er hvorfor trenger vi det, så hos oss er det diktatur ;) :))
Hehe, ja la oss kalle det diplomatisk - han hadde i utgangspunktet veldig lyst på en Emmaljunga, mens jeg liker bedre de med 3 hjul. Så siden jeg trumfet igjennom på type vogn, så var det vel bare fair at han fikk velge på litt andre ting :P

Høres ut som her;)

God morgen!

Det er fredag, solen er dukket opp igjen og ventetiden i går resulterte likevel i kjøp av barnevogn - humøret er på topp :p

Så gøy! Håper dere blir fornøyd med vogna:) Gleder meg til vi skal kjøpe vogn:D

Har tom. fått mannen med på rosa vogn om det er jente i magen;)
Hehe, ikke verst! Her i huset er det vel heller mannen som pusher på og vil ja omtrent alt rosa! Hbis det er jente da:) Han vil ha en liten prinsesse han se... Jeg er ikke like fan av det, kan man si :P

Hehe, ikke verst! Her i huset er det vel heller mannen som pusher på og vil ja omtrent alt rosa! Hbis det er jente da:) Han vil ha en liten prinsesse han se... Jeg er ikke like fan av det, kan man si :p

Hehe nei..smak og behag:) Til guttungen har vi en nøytral sort vogn:) Så vil ha noe annet enn svart denne gangen;)

Hehe nei..smak og behag:) Til guttungen har vi en nøytral sort vogn:) Så vil ha noe annet enn svart denne gangen;)
Hehe, ja det er det:) Ja, svart kan bo ført bli litt kjedelig det da! Hadde egentlig litt list å gå for en kremhvit vogn jeg, men den blir kanskje ført misfaget og grå?

God formiddag :) jeg reiser til London i dag :D gleder meg til å shoppe masse små rosa kjoler! Fyller sikkert kofferten med bare babyklær :p

Back
Topp