Skravletråd

Hatt en rolig søndag.. Vert på plantasjen å fått inn litt :)
Så har jeg nettopp kommet dra personal møte på jobb nå :) å nå ble jeg skikkelig trøtt :p kjedelig med sånne møter :p hehe

Jeg og lillesøster på 2 år har vært på besøk hos ho ene søstra til sambo. De har fått lam, så da måtte vi dra å hilse på :)
Var ett lam der som ikke hadde fått navn og lillemor skulle få bestemme. Uten og tenke seg om sa ho bestemt at lammet skal hete Lena ;) hehe.

Storebror og sambo har vært på fjelltur! Og etter at vi alle kom hjem har vi kosa oss ute i sola og hatt grillmat til middag :)

Vært en lang dag med pakking og stress! :D i tillegg vært med mamma og pappa og spist elgkjøtt <3

Nå koser vi oss med kveldsmat før bonus gutt som er litt på overtid i kveld skal i seng og jeg skal pakke ferdig! <3

Har vært ute og gått tur :) var så fornøyd fordi jeg har følt energien komme tilbake og at det bare var digg å være ute.

Men ble likevel til en snooze på sofaen etterpå

Det regner... Hadde ikke lyst til å stå opp i dag - typisk bli-under-dyna vær :/

Men er vel grei grunn for å utsette gressklipping i ett par dager til :P

Sørens stressa dag!
Super travelt på jobb å så kommer sambo innom å sier han må jobbe overtid :o å da blir det ikke tid til noe oppi trening osv.. Hjelpes meg kommer til å slukke som ett lys i kveld.

Sørens stressa dag!
Super travelt på jobb å så kommer sambo innom å sier han må jobbe overtid :o å da blir det ikke tid til noe oppi trening osv.. Hjelpes meg kommer til å slukke som ett lys i kveld.
Ser den. Men tenk så deilig det blir å legge seg ;)

Ser den. Men tenk så deilig det blir å legge seg ;)
Ja det skal bli magisk! Ikke minst når det blir helt stille her å jeg får tid til å tenke litt selv :o trykka bare ett wienerbrød i munnen etter jobb å handling. Så gleder meg til å kunne spise å :p trenger det sikkert for er helt susen i hodet :/

Ja det skal bli magisk! Ikke minst når det blir helt stille her å jeg får tid til å tenke litt selv :o trykka bare ett wienerbrød i munnen etter jobb å handling. Så gleder meg til å kunne spise å :p trenger det sikkert for er helt susen i hodet :/
Ser den - gleder meg også til å komme hjem :P

Hadde helt glemt at jeg hadde sagt at jeg skulle møte mannen i Oslo etter jobb - hadde tatt toget nesten helt hjem når jeg kom på det og heiv meg i første tog tilbake :P

Selv om energien er mye bedre enn på lenge kjenner jeg at sofaen kaller ;)

Back
Topp