Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig greit ut med en kveld for seg selv ja
Her er det sol ute og vi har vært ute på tur (for å kjøpe is)
Ja, herligÅh så fantastisk deilig da
Her har vi vert på fartenvert ute å kjørt tur å fikk med oss vårsleppet
så fikk sett vår dose av motorsykler ja
Nå stakk sambo å eldste mann til en kompis å jeg å tuppa er hjemme![]()
Ja det må vi joJa, herlig
Aha, kjekt![]()
Skal se voice i kveld?
Ka mat daJa det må vi jo![]()
hehe blir kansje å ligge litt bak for må lage klar noe mat før vi setter på
men håper jeg rekker det
![]()
Noe svine strimler med fajita. Begynnte ikke the voice før nå viKa mat da?
Gøy med utdrinkningslag da. For han iallefallSendt sambo av gårde i utdriklningslag![]()
å barna skal tre timer til faren??
Kan bli en lang dag![]()
Ja det blir gøy for han p så absolutt fortjentGøy med utdrinkningslag da. For han iallefall![]()
Passe på å slappe av da![]()
Oioi, jeg er imponert! Kan du sende litt energi over til meg åJa det blir gøy for han p så absolutt fortjent![]()
Slappe av?
Har fått vaska begge badene nå, vert ute med ett lass med boss, vaska å rydda rommene til barna å bytta på sengene, rydda kjøkkenet å bretta klær å satt på nye. Skrevet handlelapp å sitter nå bare å tripper for jeg vill ut å handle![]()
Jeg har fått gjort det jeg skulle p vell så det så sender over resten jegOioi, jeg er imponert! Kan du sende litt energi over til meg å![]()
![]()
Yessss!! Gleder meg til den slår innJeg har fått gjort det jeg skulle p vell så det så sender over resten jeg![]()
![]()
Skikkelig imponerende! Har brettet sammen klær, lagt sammen sokker og satt på en maskin til og føler meg som om jeg har tømt meg for energiJa det blir gøy for han p så absolutt fortjent![]()
Slappe av?
Har fått vaska begge badene nå, vert ute med ett lass med boss, vaska å rydda rommene til barna å bytta på sengene, rydda kjøkkenet å bretta klær å satt på nye. Skrevet handlelapp å sitter nå bare å tripper for jeg vill ut å handle![]()
Åh så spennende med tirsdag daSkikkelig imponerende! Har brettet sammen klær, lagt sammen sokker og satt på en maskin til og føler meg som om jeg har tømt meg for energi
Skal det sies at vi er invitert på middag hos foreldrene mine - så må nok late som alt er bra litt til
Vi har ikke sagt noe ennå til foreldrene - og siden mødrene våre prater sammen ofte, så må det nesten gjøres samtidigPlanen er å si det til dem på tirsdag (symbolsk dag)
Ikke rart sånn som du jobba i stedDer forsvant hele energiennå vill jeg bare sove
![]()
Herlig å være ute daIkke rart sånn som du jobba i sted![]()
Her har vi vært ute nesten 4t i dag![]()