Skravletråd

Daaa er ett av tre arbeidskrav snart i boks! :D skal bli godt når 4 juni kommer og jeg kan smekke boken igjen for i år!

Åh så fantastisk deilig da :D
Her har vi vert på farten :) vert ute å kjørt tur å fikk med oss vårsleppet :) så fikk sett vår dose av motorsykler ja :)
Nå stakk sambo å eldste mann til en kompis å jeg å tuppa er hjemme :)
Ja, herlig:D
Aha, kjekt:)
Skal se voice i kveld:D?

Uhuu.. Lillegutt har flyttet inn på eget rom i dag, det likte han tydeligvis ikke! Setter seg opp i senga og hyler og virker forvirra. Håper det går seg til snart! Ikke blitt så mye avslapping i kveld :P

Gøy med utdrinkningslag da. For han iallefall:P
Passe på å slappe av da:D
Ja det blir gøy for han p så absolutt fortjent :D
Slappe av?
Har fått vaska begge badene nå, vert ute med ett lass med boss, vaska å rydda rommene til barna å bytta på sengene, rydda kjøkkenet å bretta klær å satt på nye. Skrevet handlelapp å sitter nå bare å tripper for jeg vill ut å handle :p

Slappe av?
Har fått vaska begge badene nå, vert ute med ett lass med boss, vaska å rydda rommene til barna å bytta på sengene, rydda kjøkkenet å bretta klær å satt på nye. Skrevet handlelapp å sitter nå bare å tripper for jeg vill ut å handle :p
Oioi, jeg er imponert! Kan du sende litt energi over til meg å :P :P

Slappe av?
Skikkelig imponerende! Har brettet sammen klær, lagt sammen sokker og satt på en maskin til og føler meg som om jeg har tømt meg for energi :P

Skal det sies at vi er invitert på middag hos foreldrene mine - så må nok late som alt er bra litt til ;)

Vi har ikke sagt noe ennå til foreldrene - og siden mødrene våre prater sammen ofte, så må det nesten gjøres samtidig :P Planen er å si det til dem på tirsdag (symbolsk dag)

Skikkelig imponerende! Har brettet sammen klær, lagt sammen sokker og satt på en maskin til og føler meg som om jeg har tømt meg for energi :P

Skal det sies at vi er invitert på middag hos foreldrene mine - så må nok late som alt er bra litt til ;)

Vi har ikke sagt noe ennå til foreldrene - og siden mødrene våre prater sammen ofte, så må det nesten gjøres samtidig :P Planen er å si det til dem på tirsdag (symbolsk dag)
Åh så spennende med tirsdag da :D :D gleder meg til å høre :D :D

Back
Topp