Skravletråd

Ser den - gleder meg også til å komme hjem :P

Hadde helt glemt at jeg hadde sagt at jeg skulle møte mannen i Oslo etter jobb - hadde tatt toget nesten helt hjem når jeg kom på det og heiv meg i første tog tilbake :P

Selv om energien er mye bedre enn på lenge kjenner jeg at sofaen kaller ;)
Å huff ja sofaen er jammen god å ha på kveldene :)
Håper du snart er hjemme igjen å kan synke ned i sofaen du å :)

Takk takk :) bare håpe jeg har fått tårene ut av øynene før det :eek: får sette på en episode med criminal minds å håpe det er bedre :p
Håper du å får en god vakt :D
Hehe, satse på det;)
Joda, jeg gjør nok det...men travle dager nå...Jobber hele uken, og helt fullt opp i helgen. Får ikke hvilt noe særlig for tømrene bråker hinsides mye...men prøver bare glede meg over at terassen er godt i gang og ser for meg frokoster der ute om ikke lenge:D4 senvakter denne uken og 1 tidlig...

Hehe, satse på det;)
Joda, jeg gjør nok det...men travle dager nå...Jobber hele uken, og helt fullt opp i helgen. Får ikke hvilt noe særlig for tømrene bråker hinsides mye...men prøver bare glede meg over at terassen er godt i gang og ser for meg frokoster der ute om ikke lenge:D4 senvakter denne uken og 1 tidlig...
Uff nei da er det ikke noe lett :( men hjelper nok mye på å se fremgangen ja :)
Var vist ikke sesong avslutning :/ var bare en dobbel episode kommer vist to til :)

Da var jeg bestilt overnatting på fjordhotell når vi skal i mikkelparken i juli...Steike det var dyrt!!:P

Leste de gammel svangerskaps papirene mine ( fra nummer 2)
Jeg var 50 % sykemeldt fra uke 12 å kom aldri fullt tilbake i jobb igjen.
Nå er jeg kommet til uke 14 å er ikke sykemeldt enda :D herlig å klare sånne små mål :D :D

Jeg vil også skravle :joyful: andre som har blitt serieavhengige i svangerskapet? Ettersom jeg allerede er relativt bundet til sofaen, har jeg klart å se 4 sesonger av fresh prince of bel air av alle ting :rolleyes: og så kommer jo orphan black med nye episoder nå!

Hadde nok blitt mer hvis jeg fortsatt var sykmeldt - men har løpende Modern Family, Bones, Gilmore Girls og Drop Dead Diva -- men typen er ikke så gira på å se så mange av dem av gangen, så krydres med litt Top Gear i mellom :P

Herlig med dilla da :D holder å på med drop dead diva men får sjeldent tid til mange på rappen :p
Men hadde jeg vert sykemeldt så hadde jeg nok det ja :p hehe
Sist jeg var sykemeldt (6uker) raste jeg igjennom 4 sesonger av sons of anarchy å 4 av castle :p fikk ikke løfte noe å er ikke så mye å gjøre på dagene hjemme :p så ble serier å hekkling :p

Jeg orker ikke gjøre så mye annet nå om dagen, men der var jeg ferdig med fresh prince a gitt, haha :joyful: nå må jeg på leting etter noe nytt, lite som er usett her i gården.. Skal prøve å farge håret mitt med henna for første gang nå da, wish me luck :wideyed:

Back
Topp