Ja, med tanke på kor lite tid jeg hadde såJajakunne vert mye verre
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, med tanke på kor lite tid jeg hadde såJajakunne vert mye verre
hehe
Hadde virkelig prøvd å unngå det altså...passer seg liksom ikke heltMegetmen han er en spesiel fyr å da
![]()
Haha...presse og prompelyder liksom....Ja, blir litt corny. Men er jo hyggelige å høre noen le enn annet man kan høre fra toalettet![]()
Hahaha ja så absoluttJa, blir litt corny. Men er jo hyggelige å høre noen le enn annet man kan høre fra toalettet![]()
Ja, absolutt! Her er herre og dame vegg i vegg - du får med deg alt! Urk ^-^Skulle vært lydisolert![]()
Ikke noe særligJa, absolutt! Her er herre og dame vegg i vegg - du får med deg alt! Urk ^-^
Haha...dårlig satt oppHer er det vegg i vegg med pauserommet.. Sitter du der så hører du altså setter alltid på vannet når jeg skal på do
![]()
Enormt dårligHaha...dårlig satt oppSkjønner jeg godt du gjør
![]()
Godt det da om ikke annetEnormt dårligheldivis er vi få ansatte å så å si har vi alltid pause alene
![]()
Hehe så braHos oss er det temmelig greit i forhold til toalett og lyd, haha
Usj daHehe så brahusker en annen plass Jeg jobbet, der var doen i korridoren mellom alle beboerne. Der gikk å lyden ut å i hele gangen
![]()
Høres veldig greit ut med en kveld for seg selv jaHer hadde vi barnefri i går, må si det var deilig ja. Vært skikkelig kjærester. Var med et vennepar i hele går kveld og fikk sove sammen i natt. Og ikke minst vi fikk sove lenge<3
Mannen har laget bacon og egg til frokost.
Middag senere er kinamat og gutta hentes i ettermiddag/kveld. Og da skal det såklart bli fantastisk å se skjønne ollisen min igjen![]()
Åh så fantastisk deilig daHer hadde vi barnefri i går, må si det var deilig ja. Vært skikkelig kjærester. Var med et vennepar i hele går kveld og fikk sove sammen i natt. Og ikke minst vi fikk sove lenge<3
Mannen har laget bacon og egg til frokost.
Middag senere er kinamat og gutta hentes i ettermiddag/kveld. Og da skal det såklart bli fantastisk å se skjønne ollisen min igjen![]()