Skravletråd

Ja, blir litt corny. Men er jo hyggelige å høre noen le enn annet man kan høre fra toalettet :P

Her er det vegg i vegg med pauserommet.. Sitter du der så hører du alt :o så setter alltid på vannet når jeg skal på do :p

Hos oss er det temmelig greit i forhold til toalett og lyd, haha

Hehe så bra :D husker en annen plass Jeg jobbet, der var doen i korridoren mellom alle beboerne. Der gikk å lyden ut å i hele gangen :eek:
Usj da:P
Her er vaktrommet oppe og leiligheten til alle brukerne oppi.Toalett nede. Der har sjefen kontor, men hun hører ikke noe. Rom mellom der igjen:P

Her hadde vi barnefri i går, må si det var deilig ja. Vært skikkelig kjærester. Var med et vennepar i hele går kveld og fikk sove sammen i natt. Og ikke minst vi fikk sove lenge:) <3
Mannen har laget bacon og egg til frokost.
Middag senere er kinamat og gutta hentes i ettermiddag/kveld. Og da skal det såklart bli fantastisk å se skjønne ollisen min igjen:D

Her hadde vi barnefri i går, må si det var deilig ja. Vært skikkelig kjærester. Var med et vennepar i hele går kveld og fikk sove sammen i natt. Og ikke minst vi fikk sove lenge:) <3
Middag senere er kinamat og gutta hentes i ettermiddag/kveld. Og da skal det såklart bli fantastisk å se skjønne ollisen min igjen:D
Høres veldig greit ut med en kveld for seg selv ja :)

Her er det sol ute og vi har vært ute på tur (for å kjøpe is :D)

Åh så fantastisk deilig da :D
Her har vi vert på farten :) vert ute å kjørt tur å fikk med oss vårsleppet :) så fikk sett vår dose av motorsykler ja :)
Nå stakk sambo å eldste mann til en kompis å jeg å tuppa er hjemme :)

Back
Topp