Håper dere har en fin søndagGjør på i dag?
![]()
Hårkur, pakking til skoleuke og snart middag hos mamma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere har en fin søndagGjør på i dag?
![]()
Hårkur, pakking til skoleuke og snart middag hos mamma!![]()
Iallefall på søndagerHatt en rolig søndag.. Vert på plantasjen å fått inn litt
Så har jeg nettopp kommet dra personal møte på jobb nåå nå ble jeg skikkelig trøtt
kjedelig med sånne møter
hehe
Ikke minst :/ drit kjedeligIallefall på søndager![]()
Flott med alt som er unnagjortIkke minst :/ drit kjedelig
Men men nå er det gjort![]()
Ikke santFlott med alt som er unnagjort![]()
Da er det nesten verdt detIkke santså er det heldivis ikke så ofte heller
er vell ett år siden sist
hehe å med 100% overtid så er det ikke helt feil det heller
![]()
Nja.. Vi har en episode med Flash å seDa er det nesten verdt det
Noe gøy på tv i kveld? hmm...
Hm...ja...blir gjerne en film her daNja.. Vi har en episode med Flash å seellers så føler jeg at det er sykt lite på søndagene :/. Men har sikkert noen opptak eller noe vi kan se
![]()
Det er det søndagen pleier å bli brukt til jaHm...ja...blir gjerne en film her da![]()
Ser den. Men tenk så deilig det blir å legge segSørens stressa dag!
Super travelt på jobb å så kommer sambo innom å sier han må jobbe overtidå da blir det ikke tid til noe oppi trening osv.. Hjelpes meg kommer til å slukke som ett lys i kveld.
Ja det skal bli magisk! Ikke minst når det blir helt stille her å jeg får tid til å tenke litt selvSer den. Men tenk så deilig det blir å legge seg![]()
Ser den - gleder meg også til å komme hjemJa det skal bli magisk! Ikke minst når det blir helt stille her å jeg får tid til å tenke litt selvtrykka bare ett wienerbrød i munnen etter jobb å handling. Så gleder meg til å kunne spise å
trenger det sikkert for er helt susen i hodet :/