Skravletråd

Dagens plan er nå først tur til jobb, få hentet ut div dokumentasjon jeg glemte å ta med meg, samt høre med sjefen om utfylling av den dokumentasjonen til NAV.

Deretter bærer turen inne til bestevenninnen min, hvor planen er avslapp, te og kanskje en film/serie ^-^

Hva m deg?

Aha:) Kjekt med venninnen:)

Har a-vakt i dag og. Leverer guttungen litt senere i barnehagen så har jeg noen ærender.

Hehe tenker det samme. Er jo dame. Tross alt 28år i går:P Men liker jente ;)
Håper dagen ble kjempefin!

Blir 32 om to uker, men synes fremdeles det er rart å bli referert til som "hun damen" (gjerne da barn som sier det :P)

Aha:) Kjekt med venninnen:)

Har a-vakt i dag og. Leverer guttungen litt senere i barnehagen så har jeg noen ærender.
Greit å kunne styre dagen sin sånn da egentlig - litt mer kjedelig med typisk 8 til 16 som jeg har; spesielt siden alle ting du skal helst blir satt opp midt i arbeidsdagen..

Håper dagen ble kjempefin!

Blir 32 om to uker, men synes fremdeles det er rart å bli referert til som "hun damen" (gjerne da barn som sier det :p)

Jada, grei nok. Men feiringen blir til helgen;)

Hehe føler det samme:P

Ellers, god morgen til alle dere og en god onsdag!
God morgen:) Har jentene sovet godt?:D
God onsdag til deg også:)
Dagens planer?:)
Foretrekker dere å bli kalt jenter elr damer btw:P?

Altså God morgen jenter eller god morgen damer???;) hehe
Ja det lurer jeg på:P

God morgen:) og god onsdsg:)

Her regner det noe inni granskauen, så perfekt dag for shopping på senter :)

For meg har det ingenting å si hva man kaller meg, er jente I kjønn, men har jo passert 30 så føler meg som dame ;)

For meg har det ingenting å si hva man kaller meg, er jente I kjønn, men har jo passert 30 så føler meg som dame ;)
Ja, greit å shoppe når det regner :P

Noe dere ser etter eller bare kosehandle?

Hahaha de er herlige å :D
Mi er der enda da. Den herlige 5/6 års trassen :o
Her en dag skreik hun om hvor urett ferdig det var.. At hun måtte spise firkantet skinke å ikke rund :o

Hjelpes :o

Men ja hehe jeg klarer ikke alltid la være å le jeg heller :p
Hehehe, ånei! Hva skal man gjøre liksom:P min har tendenser til å begynne med det der allerede. Å gjerne på ting jeg ikke kan få gjort noe med.
I går skulle han ikke hjem fra bhg og i dag skulle han iallfall IKKE i bhg! Haha. Hyyyyyyl og skrik mens jeg bar han inn på badet til slutt. Men når jeg reiste og sa hadet så veiva han med handa med ryggen til:D ikke så ille likevel. Hehe

Aaaah luksus :P

Skal på Ikea i morgen - ikke noe spesielt vi skal ha, bare titte innom og dagdrømme :P

(Mannen synes det hele er absurd, men går med på det likevel :D)

Å ha med gubben på shopping I Norge et helt umulig, er vi på ferie er det noe annet, der liker han å shoppe.
Ikea, dere drar jeg alene først for å finne ut hva jeg skal ha og for kosen. Så tar jeg med gubben når jeg skal handle, må ha en te å bære og kjøre henger når dette trengs ;)

Veldig greit med feiring i helgen ja ^-^ Blir det bare familie eller med venner og?

Ikke familie , kun venner. En del i familien som er reist vekk, så det blir ikke;)
Blir på hytten en liten feiring med svigerfar i aug:) Han har bursdag i dag nemlig så vi pleier ha felles:P

Hehe;) Ok:P

Hva skal shoppes:D?

Greit å kunne styre dagen sin sånn da egentlig - litt mer kjedelig med typisk 8 til 16 som jeg har; spesielt siden alle ting du skal helst blir satt opp midt i arbeidsdagen..
Tja jo. men med små barn er det egentlig drit med turnus

Sovnet visst ><

Den med eddik har jeg kun sett *av og til* I menybutikkwer. Tror det er Lays som har den - lettere å finne i Sverige, men den beste jeg har smakt var i england - pub som hadde lagt sin egen med eple og eddik (høres sært ut, men jeg er kanskje litt sær :P)
Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg syntes det hørtes rart eller godt ut jeg da :p

Hehehe, ånei! Hva skal man gjøre liksom:P min har tendenser til å begynne med det der allerede. Å gjerne på ting jeg ikke kan få gjort noe med.
I går skulle han ikke hjem fra bhg og i dag skulle han iallfall IKKE i bhg! Haha. Hyyyyyyl og skrik mens jeg bar han inn på badet til slutt. Men når jeg reiste og sa hadet så veiva han med handa med ryggen til:D ikke så ille likevel. Hehe
Hahaha åh det er så herlig :D :D
Ja det er gjerne ting mann ikke kan gjøre noe med sommer verst :p hehe verdens undergang :p

Å ha med gubben på shopping I Norge et helt umulig, er vi på ferie er det noe annet, der liker han å shoppe.
Ikea, dere drar jeg alene først for å finne ut hva jeg skal ha og for kosen. Så tar jeg med gubben når jeg skal handle, må ha en te å bære og kjøre henger når dette trengs ;)
Hehe sånn er min å :p haha altså på IKEA.. Han hater det :o det er rett inn å rett ut.. Å min far han er faktisk helt ekstrem der :p han får nesten panikk der inne :p

Back
Topp