Skravletråd

Så kult - er jo en stund il vi får brukt den med lille, men stilig å ha ^-^
Er dere fornøyd med den?

Den er veldig kjekk, særlig på småturer, lillegutt liker veldig godt å sitte i den! Han kommer så høyt opp og får se veldig godt :)

Sambo syns ikke den er så behagelig å gå lenge med siden han får press på nakken og må bøye nakken litt frem og jeg tror ikke det er noe sted lillegutt kunne sovet så på langtur liker vi bedre mei tai :) Men på småturer og bytur og sånne ting er den genial :)

Den er veldig kjekk, særlig på småturer, lillegutt liker veldig godt å sitte i den! Han kommer så høyt opp og får se veldig godt :)

Sambo syns ikke den er så behagelig å gå lenge med siden han får press på nakken og må bøye nakken litt frem og jeg tror ikke det er noe sted lillegutt kunne sovet så på langtur liker vi bedre mei tai :) Men på småturer og bytur og sånne ting er den genial :)
Ok, greit å vite ^-^

Gleder meg veldig til å ta den i bruk i alle fall :P

Her er det fotball på tv igjen - og jeg har funnet frem druer igjen :)

Oh jeg har nøtter men det frister mere med druer egentlig :o tror jeg tasser ned p bytter :p
Lurt ^-^ selv om nøtter også er godt er druene litt mer fristende (og forfriskende ^-^)

Har spist nesten halvannen boks nesten alene allerede :O

Hva skal du shoppe?:)

Får vi se teppet når du er ferdig?

Vi skal på en indisk og thai restaurant som er ganske ny, spennende :)

Sko :)) og klær til meg og sikkert noe til mj også :)

Er mamma som har strikket lappene til det teppet jeg holder på å strikke kant til, kommer til å strikke ett selv også, vil ha et som er bare rosa og hvit :)
Kan få bilde av begge når de engang blir ferdig :)
Interessant kombi I restaurant, ganske smart, like thai men ikke indisk.

Har prøvd å la guttungen få litt "korte" dager i bhg disse dagene, men det tror jeg bare jeg kan drite i:P ble glad da han så meg, men ikke søren om han skulle hjem! Kom ned til bilen frivillig og så løp han inn igjen i bhg:P da var det ingen kjære mor, opp på armen og tvinga inn i bilen. Ville ikke ut av bilen engang da vi kom hjem. Hehe, snakk om sta toåring:o gjør motsatt av hva jeg sier og har begynt å svare tilbake.. Tjohei, detta er moro:D hehe

Har prøvd å la guttungen få litt "korte" dager i bhg disse dagene, men det tror jeg bare jeg kan drite i:P ble glad da han så meg, men ikke søren om han skulle hjem! Kom ned til bilen frivillig og så løp han inn igjen i bhg:P da var det ingen kjære mor, opp på armen og tvinga inn i bilen. Ville ikke ut av bilen engang da vi kom hjem. Hehe, snakk om sta toåring:o gjør motsatt av hva jeg sier og har begynt å svare tilbake.. Tjohei, detta er moro:D hehe

Hihi hatt noen sånne dager med storebror her også ja :P

Hehe vert der mange ganger ja :p

Back
Topp