Vant minimeisog så den barnevaderen - men har ikke mottatt den siste ennå
oi wow! ikke dårlig! minimeis har vi og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vant minimeisog så den barnevaderen - men har ikke mottatt den siste ennå
Så kult - er jo en stund il vi får brukt den med lille, men stilig å ha ^-^oi wow! ikke dårlig! minimeis har vi og![]()
Så kult - er jo en stund il vi får brukt den med lille, men stilig å ha ^-^
Er dere fornøyd med den?
Ok, greit å vite ^-^Den er veldig kjekk, særlig på småturer, lillegutt liker veldig godt å sitte i den! Han kommer så høyt opp og får se veldig godt![]()
Sambo syns ikke den er så behagelig å gå lenge med siden han får press på nakken og må bøye nakken litt frem og jeg tror ikke det er noe sted lillegutt kunne sovet så på langtur liker vi bedre mei taiMen på småturer og bytur og sånne ting er den genial
![]()
Oh jeg har nøtter men det frister mere med druer egentligOk, greit å vite ^-^
Gleder meg veldig til å ta den i bruk i alle fall
Her er det fotball på tv igjen - og jeg har funnet frem druer igjen![]()
Lurt ^-^ selv om nøtter også er godt er druene litt mer fristende (og forfriskende ^-^)Oh jeg har nøtter men det frister mere med druer egentligtror jeg tasser ned p bytter
![]()
Hva skal du shoppe?
Får vi se teppet når du er ferdig?
Vi skal på en indisk og thai restaurant som er ganske ny, spennende![]()
Det er såLurt ^-^ selv om nøtter også er godt er druene litt mer fristende (og forfriskende ^-^)
Har spist nesten halvannen boks nesten alene allerede :O
Har prøvd å la guttungen få litt "korte" dager i bhg disse dagene, men det tror jeg bare jeg kan drite ible glad da han så meg, men ikke søren om han skulle hjem! Kom ned til bilen frivillig og så løp han inn igjen i bhg
da var det ingen kjære mor, opp på armen og tvinga inn i bilen. Ville ikke ut av bilen engang da vi kom hjem. Hehe, snakk om sta toåring
gjør motsatt av hva jeg sier og har begynt å svare tilbake.. Tjohei, detta er moro
hehe
OjDere er dumme, jeg tenkte akkurat på at jeg hadde lyst på druer! Men har vi det? Nei!![]()
Hehe vert der mange ganger jaHar prøvd å la guttungen få litt "korte" dager i bhg disse dagene, men det tror jeg bare jeg kan drite ible glad da han så meg, men ikke søren om han skulle hjem! Kom ned til bilen frivillig og så løp han inn igjen i bhg
da var det ingen kjære mor, opp på armen og tvinga inn i bilen. Ville ikke ut av bilen engang da vi kom hjem. Hehe, snakk om sta toåring
gjør motsatt av hva jeg sier og har begynt å svare tilbake.. Tjohei, detta er moro
hehe
Noes.. veldig kjedelig når man har lyst på noe og ikke har.Dere er dumme, jeg tenkte akkurat på at jeg hadde lyst på druer! Men har vi det? Nei!![]()
Har alltid det I husetNoes.. veldig kjedelig når man har lyst på noe og ikke har.
Som chips (har så lyst på noe salt nå ><)
Det er noen ganger jeg lurer på hvor jeg skal få tålmodighet fraHihi hatt noen sånne dager med storebror her også ja![]()
Ja det blir vel ikke akkurat mindre av detHehe vert der mange ganger ja![]()