Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg åHar alltid det I husetchips
![]()
Hehe det blir nok ikke det neiJa det blir vel ikke akkurat mindre av detbegynner å gjøre opprør når han skjønner at han faktisk klarer å si imot. Hehe, wææææ
![]()
Hehe, hjelpes! Men det hender jeg ikke klarer å holde meg fra å le og, og da føler jeg meg så slem for han føler det jo virkelig sånnHehe det blir nok ikke det neimine er over det å nå blir det jammen påan igjen
hehe
Hahaha de er herlige åHehe, hjelpes! Men det hender jeg ikke klarer å holde meg fra å le og, og da føler jeg meg så slem for han føler det jo virkelig sånnhan blir så utrolig frustrert om noe ikke går, og da er det umulig å ikke le noen ganger. Hehe. Hyler og skriker om han ikke får plass til noe der han vil, eller om noe velter, eller om han ikke kommer frem med bilen sin
![]()
Det går mest i den mexicana, Kims sin paprika , i dag hadde jeg litt Kims sommer hjerterHvordan potetgull kjøper dere da?![]()
Hahaha de er herlige å![]()
Mi er der enda da. Den herlige 5/6 års trassen![]()
Her en dag skreik hun om hvor urett ferdig det var.. At hun måtte spise firkantet skinke å ikke rund![]()
Hjelpes![]()
Men ja hehe jeg klarer ikke alltid la være å le jeg heller![]()
Det går mest i den mexicana, Kims sin paprika , i dag hadde jeg litt Kims sommer hjerter![]()
Men det kommer mye an på humøretå jeg elsker å prøve nye typer
![]()
HeheFnislitt drama iblant her i huset også
Han har også begynt å bli litt sjalu på lillebror tror jeg! Ikke så rart da, regnet med det ville komme
![]()
Hehe set kjenner hvertfall jeg påDa jeg ammet MÅTTE jeg ha potetgull! Spiste 1/2-1 pose hver dagog skiver med masse smør og salami. Alle sånne fete ting
![]()
Etter jeg sluttet har jeg fortsatt lyst på potetgull ofte, men det smaker ikke på samme måte som da jeg ammetog tror den jeg spiste mest har gått ut av produksjon i tillegg
(kanskje like greit??)
Med eddik? Hvem er det som har den? :/Potetgull varierer veldig. Foretrekker paprika eller helt vanlig salt (m rifler) - men mannen liker å mikse litt.
Her forleden fikk jeg veldig lyst på sånn m eddiksmak - vanskelig å finne..
Sovnet visst ><Med eddik? Hvem er det som har den? :/
God onsdag til deg ogsåEllers, god morgen til alle dere og en god onsdag!
Dagens plan er nå først tur til jobb, få hentet ut div dokumentasjon jeg glemte å ta med meg, samt høre med sjefen om utfylling av den dokumentasjonen til NAV.God onsdag til deg også![]()
Dagens planer?![]()
Ikke tenkt så mye på det - jenter virket helt naturlig, men er vel kanskje vippet over i damer?Foretrekker dere å bli kalt jenter elr damer btw?
Altså God morgen jenter eller god morgen damer???hehe
Ja det lurer jeg på![]()