Skravletråd

Hehe :p
Uff ja den regner jeg med treffer husets primadonna med ett brak :eek: veldig spent på reaksjonen der..

Hehe regner med de fleste blir mer eller mindre sjalu ja :P Eldste her viste ingen tegn til sjalusi før lillebror ble litt større og begynte å gjøre mer ut av seg :P

Hehe set kjenner hvertfall jeg på :p den jeg vill ha har de å sluttet med.. De Har kommet med en som liksom skal tilsvare men den smaker ikle helt likt.. Å dessuten er det få som selger den :p så da er det lettere å la være :p
Hvilken var det du likte best? :)

Det er så kjipt når man har funnet en favoritt :P

denne var min :P

30048276.jpg

Hehe regner med de fleste blir mer eller mindre sjalu ja :P Eldste her viste ingen tegn til sjalusi før lillebror ble litt større og begynte å gjøre mer ut av seg :P
Her har hun begynnt allerede :/ ekstremt kosete ( skal bli strøket på ryggen hele tiden, masse klemmer) i tillegg så må både jeg å stefaren være hjemme hele tiden. Hun gråt seg i søvn den kvelden vi var på fest..
Å hun vill ikke bli stor.. Hun vill være liten :/

God morgen forresten, eller formiddag kanskje? Håper alle har sovet godt :) Jeg sov til halv 9 :) Lillegutt til halv 7. Ikke værst det heller! Her høljer det ned! Men skal bli kos å spise på restaurant :) Selv om jeg gruer meg litt til å gå ut i dette dritværet :P

Her har hun begynnt allerede :/ ekstremt kosete ( skal bli strøket på ryggen hele tiden, masse klemmer) i tillegg så må både jeg å stefaren være hjemme hele tiden. Hun gråt seg i søvn den kvelden vi var på fest..
Å hun vill ikke bli stor.. Hun vill være liten :/

Sikkert både søtt og slitsomt? Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir med tiåringen vår, etter hvert. Hun er story nok til å skjule det, men jeg får ut fra at hun også skal ha noen slags reaksjon.

God morgen forresten, eller formiddag kanskje? Håper alle har sovet godt :) Jeg sov til halv 9 :) Lillegutt til halv 7. Ikke værst det heller! Her høljer det ned! Men skal bli kos å spise på restaurant :) Selv om jeg gruer meg litt til å gå ut i dette dritværet :P
God morgen :D :D
Ikke kjekt med sånnt vær men det blir nok bra med restaurant besøk likevel :D :D

Sikkert både søtt og slitsomt? Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir med tiåringen vår, etter hvert. Hun er story nok til å skjule det, men jeg får ut fra at hun også skal ha noen slags reaksjon.
Ja det er det. Så er spent på reaksjonen når babyen kommer :/ .

Det kommer nok en form for reaksjon ja. Det vill jeg tro uansett alder :/

Skjønner godt at de får en reaksjon, de får jo en "konkurrent" :) Men får nok mye glede av hverandre også :D

Husker da jeg var liten fikk vi potetgull med DILL hos mormor og morfar :p Likte det ikke.. hehe.. aner ikke om det fremdeles finnes :p

Pringles har vel fortsatt en dillvariant her, tror jeg? Men posene har jeg ikke sett siden I fjor sommer.

Håper på post i dag, ingenting på to dager :o

Back
Topp