Hehe
Uff ja den regner jeg med treffer husets primadonna med ett brakveldig spent på reaksjonen der..
Hehe regner med de fleste blir mer eller mindre sjalu ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe
Uff ja den regner jeg med treffer husets primadonna med ett brakveldig spent på reaksjonen der..
Hehe set kjenner hvertfall jeg påden jeg vill ha har de å sluttet med.. De Har kommet med en som liksom skal tilsvare men den smaker ikle helt likt.. Å dessuten er det få som selger den
så da er det lettere å la være
Hvilken var det du likte best?![]()
Her har hun begynnt allerede :/ ekstremt kosete ( skal bli strøket på ryggen hele tiden, masse klemmer) i tillegg så må både jeg å stefaren være hjemme hele tiden. Hun gråt seg i søvn den kvelden vi var på fest..Hehe regner med de fleste blir mer eller mindre sjalu jaEldste her viste ingen tegn til sjalusi før lillebror ble litt større og begynte å gjøre mer ut av seg
![]()
Hahaha ja det er rart det derMornings!
Shopping og chips, dere. Skravletråden er fristende som alltid. Jeg har funnet noen gode vinegar crisps hos Søstrene Grene, av alle steder.
God morgen alle sammen foresten![]()
Jeg fikk sove til ti på 10 i dagførst da hørte Jeg lyd i fra de to oppe
herlig
![]()
![]()
Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg syntes det hørtes rart eller godt ut jeg da![]()
Jeg tror detSov de til 10 begge to??Luksus
![]()
Tror de prøvde seg i fjor? Men det ble ikke noen hitt ;pHusker da jeg var liten fikk vi potetgull med DILL hos mormor og morfarLikte det ikke.. hehe.. aner ikke om det fremdeles finnes
![]()
Her har hun begynnt allerede :/ ekstremt kosete ( skal bli strøket på ryggen hele tiden, masse klemmer) i tillegg så må både jeg å stefaren være hjemme hele tiden. Hun gråt seg i søvn den kvelden vi var på fest..
Å hun vill ikke bli stor.. Hun vill være liten :/
God morgenGod morgen forresten, eller formiddag kanskje? Håper alle har sovet godtJeg sov til halv 9
Lillegutt til halv 7. Ikke værst det heller! Her høljer det ned! Men skal bli kos å spise på restaurant
Selv om jeg gruer meg litt til å gå ut i dette dritværet
![]()
Tror de prøvde seg i fjor? Men det ble ikke noen hitt ;p
Ja det er det. Så er spent på reaksjonen når babyen kommer :/ .Sikkert både søtt og slitsomt? Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir med tiåringen vår, etter hvert. Hun er story nok til å skjule det, men jeg får ut fra at hun også skal ha noen slags reaksjon.
Haha jaForståelig i såfall![]()
Sikkert både søtt og slitsomt? Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir med tiåringen vår, etter hvert. Hun er story nok til å skjule det, men jeg får ut fra at hun også skal ha noen slags reaksjon.
God morgen![]()
Ikke kjekt med sånnt vær men det blir nok bra med restaurant besøk likevel![]()
![]()
Husker da jeg var liten fikk vi potetgull med DILL hos mormor og morfarLikte det ikke.. hehe.. aner ikke om det fremdeles finnes
![]()