Skravletråd

Hehe det blir nok ikke det nei :p mine er over det å nå blir det jammen påan igjen :p hehe
Hehe, hjelpes! Men det hender jeg ikke klarer å holde meg fra å le og, og da føler jeg meg så slem for han føler det jo virkelig sånn:P han blir så utrolig frustrert om noe ikke går, og da er det umulig å ikke le noen ganger. Hehe. Hyler og skriker om han ikke får plass til noe der han vil, eller om noe velter, eller om han ikke kommer frem med bilen sin:P

Hehe, hjelpes! Men det hender jeg ikke klarer å holde meg fra å le og, og da føler jeg meg så slem for han føler det jo virkelig sånn:P han blir så utrolig frustrert om noe ikke går, og da er det umulig å ikke le noen ganger. Hehe. Hyler og skriker om han ikke får plass til noe der han vil, eller om noe velter, eller om han ikke kommer frem med bilen sin:P
Hahaha de er herlige å :D
Mi er der enda da. Den herlige 5/6 års trassen :o
Her en dag skreik hun om hvor urett ferdig det var.. At hun måtte spise firkantet skinke å ikke rund :o

Hjelpes :o

Men ja hehe jeg klarer ikke alltid la være å le jeg heller :p

Hahaha de er herlige å :D
Mi er der enda da. Den herlige 5/6 års trassen :o
Her en dag skreik hun om hvor urett ferdig det var.. At hun måtte spise firkantet skinke å ikke rund :o

Hjelpes :o

Men ja hehe jeg klarer ikke alltid la være å le jeg heller :p

Fnis :P litt drama iblant her i huset også :D Han har også begynt å bli litt sjalu på lillebror tror jeg! Ikke så rart da, regnet med det ville komme :P

Det går mest i den mexicana, Kims sin paprika , i dag hadde jeg litt Kims sommer hjerter :D
Men det kommer mye an på humøret :p å jeg elsker å prøve nye typer :p

Da jeg ammet MÅTTE jeg ha potetgull! Spiste 1/2-1 pose hver dag :D og skiver med masse smør og salami. Alle sånne fete ting :P

Etter jeg sluttet har jeg fortsatt lyst på potetgull ofte, men det smaker ikke på samme måte som da jeg ammet :P og tror den jeg spiste mest har gått ut av produksjon i tillegg :P (kanskje like greit??)

Fnis :P litt drama iblant her i huset også :D Han har også begynt å bli litt sjalu på lillebror tror jeg! Ikke så rart da, regnet med det ville komme :P
Hehe :p
Uff ja den regner jeg med treffer husets primadonna med ett brak :o veldig spent på reaksjonen der..

Potetgull varierer veldig. Foretrekker paprika eller helt vanlig salt (m rifler) - men mannen liker å mikse litt.

Her forleden fikk jeg veldig lyst på sånn m eddiksmak - vanskelig å finne..

Da jeg ammet MÅTTE jeg ha potetgull! Spiste 1/2-1 pose hver dag :D og skiver med masse smør og salami. Alle sånne fete ting :P

Etter jeg sluttet har jeg fortsatt lyst på potetgull ofte, men det smaker ikke på samme måte som da jeg ammet :P og tror den jeg spiste mest har gått ut av produksjon i tillegg :P (kanskje like greit??)
Hehe set kjenner hvertfall jeg på :p den jeg vill ha har de å sluttet med.. De Har kommet med en som liksom skal tilsvare men den smaker ikle helt likt.. Å dessuten er det få som selger den :p så da er det lettere å la være :p
Hvilken var det du likte best? :)

Med eddik? Hvem er det som har den? :/
Sovnet visst ><

Den med eddik har jeg kun sett *av og til* I menybutikkwer. Tror det er Lays som har den - lettere å finne i Sverige, men den beste jeg har smakt var i england - pub som hadde lagt sin egen med eple og eddik (høres sært ut, men jeg er kanskje litt sær :P)

Foretrekker dere å bli kalt jenter elr damer btw:P?

Altså God morgen jenter eller god morgen damer???;) hehe
Ja det lurer jeg på:P

God onsdag til deg også:)
Dagens planer?:)
Dagens plan er nå først tur til jobb, få hentet ut div dokumentasjon jeg glemte å ta med meg, samt høre med sjefen om utfylling av den dokumentasjonen til NAV.

Deretter bærer turen inne til bestevenninnen min, hvor planen er avslapp, te og kanskje en film/serie ^-^

Hva m deg?

Foretrekker dere å bli kalt jenter elr damer btw:P?

Altså God morgen jenter eller god morgen damer???;) hehe
Ja det lurer jeg på:P
Ikke tenkt så mye på det - jenter virket helt naturlig, men er vel kanskje vippet over i damer? :P

Back
Topp