TakkSå fine de ble![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fine de ble![]()
Hehe nei det er mye som må studeres på veienOkei hehe min går heller ikke så fort![]()
Uff det er litt rart ja. Kjedelig for han som alltid er så litenÅjaaamen det er ikke før til helgen da
men i dag skal han i selskap til en gutt i klassen
som ble 6 år, født nyttårsaften mens min hadde bursdag en uke senere og ble 7 og de går i samme klasse. Skjønner jo at det blir sånn, men det er litt rart likevel
![]()
Ja, det kan jeg tenke meg - ser i alle fall sånn utDet er santVeldig god passform på de der
![]()
TakkSå fine! Hva er neste prosjekt?
Litt planer om ullsokker til meg selv forrestenSå fine! Hva er neste prosjekt?
så koseligVært på babytreff og hos mamma og pappa nå![]()
Jeg er med <3 men får opp serverfeil når jeg prøver å sende deg PM.. Kan prøve igjen senereOg dere<3
Jeg skal fikse en liten oppmerksomhet til Lishj.
Legger det ut her og lager også en annen tråd senere evt. For komplisert og tidskrevende og sende pm for meg til alle.
Kan de som vil være med på gaven sende meg en pm, så får dere kontonr. mitt. Og overfører . Tenker ca. 50kr. Men kan overføre 30kr eller mer også om dere ønsker. Bare skriv summen dere vil gi så jeg har oversikt.
Frist innen søn!
Takk!
Klem Synnøve
Ja. Jeg har blant annet bestilt meg en spa time for å slappe av litt alene da jeg har vesla hvertfall 18 av 24t i døgnet. Pluss noen hele døgn når pappaen har fotball. Så gleder meg til litt egentid; )Ja er jo det damen etterhvert blir det godt å få litt sånne ting til å koble av med og
![]()
Ja, de gjør det altså! Herregud som tida flyr nå om dagen!Hehe du er ikke aleneikke lett å være like mye her inne hver dag
dagene går unna
Hehe, joda! Spesielt nå, kanskje?Er deilig å drømme seg bort fra omverdenen innimellom![]()
Jo, det er jo det da!Er ikke det deilig da?
Koselig å se deg her da![]()
SantHehe, joda! Spesielt nå, kanskje?![]()
Hentet i BhgDu da?![]()
Det gjør mi og, men da sover jeg som regel selvSantpå meg blir det litt døtid om dagen som fylles med forum. Hihi
Vesla vil bare sove på meg på dagtid og våkner så fort hver gang jeg legger henne fra meg så noen ganger får hun sove hel dupp på meg![]()
Så fintVis vedlegget 155797
Forandring fryder![]()
Stod ett mørkebrunt hjørnebord der skapet er nå å en svart TV benk. Mye lysere å finere nå![]()
Enda en del rot rundt så ikke se på dethaha
Ikke godt å si! Her var den jo kjemperar i over tre uker, plutselig ble den vanlig igjen. Klarer ikke se noen sammenheng i fht mat så skjønner meg ikke helt på detNei, egentlig ikke. Bare merket at det kom mye luft og at han var litt mer selskapssyk enn vanlig
Tenker likevel at det må ha vært noe jeg har spist for at den skulle være så seig?
MhmHehe nei det er mye som må studeres på veien![]()
Jo litt, glad min ble født i januar i stedet, hadde menstermin 26. desember.. Han er som mange små gutter ikke så veldig moden på alt så veldig glad han fikk et år "ekstra" i Bhg pga de dageneUff det er litt rart ja. Kjedelig for han som alltid er så liten![]()
Neh tvilerJo, det er jo det da!![]()
Hehe, takk for det! Har jeg gått glipp av noe viktig siden sist?