Skravletråd

Åjaaa :D men det er ikke før til helgen da :) men i dag skal han i selskap til en gutt i klassen :) som ble 6 år, født nyttårsaften mens min hadde bursdag en uke senere og ble 7 og de går i samme klasse. Skjønner jo at det blir sånn, men det er litt rart likevel :P
Uff det er litt rart ja. Kjedelig for han som alltid er så liten :)

Og dere:)<3

Jeg skal fikse en liten oppmerksomhet til Lishj.

Legger det ut her og lager også en annen tråd senere evt. For komplisert og tidskrevende og sende pm for meg til alle.

Kan de som vil være med på gaven sende meg en pm, så får dere kontonr. mitt. Og overfører . Tenker ca. 50kr. Men kan overføre 30kr eller mer også om dere ønsker. Bare skriv summen dere vil gi så jeg har oversikt. :)

Frist innen søn! :)

Takk!

Klem Synnøve
Jeg er med <3 men får opp serverfeil når jeg prøver å sende deg PM.. Kan prøve igjen senere :)

Ja er jo det da:-) men etterhvert blir det godt å få litt sånne ting til å koble av med og:-)
Ja. Jeg har blant annet bestilt meg en spa time for å slappe av litt alene da jeg har vesla hvertfall 18 av 24t i døgnet. Pluss noen hele døgn når pappaen har fotball. Så gleder meg til litt egentid; )

Hentet i Bhg :) stort nok prosjekt det, gikk mer bakover enn fremover med masse snø på veien med is under :o Deilig å komme seg ut når det gikk bortover og nedover men oppover når jeg bare skled nedover igjen freste jeg godt haha :P

Nå har vi fått storebror av gårde i bursdag så skal lage middag snart :)

Sant:) på meg blir det litt døtid om dagen som fylles med forum. Hihi
Vesla vil bare sove på meg på dagtid og våkner så fort hver gang jeg legger henne fra meg så noen ganger får hun sove hel dupp på meg;)
Det gjør mi og, men da sover jeg som regel selv:D Eller så har jeg henne litt i bæresele, mens jeg rydder. Ellers så har det vært sykt mye ærender spnn nå i det siste, så har liksom skjelden hele dagen bare til å trå hjemme syns jeg. Henting,levering, handling, legebesøk, + div. Syns liksom det er noe nesten hver dag. Og da koker liksom avslappinga mi litt bort.

Nei, egentlig ikke. Bare merket at det kom mye luft og at han var litt mer selskapssyk enn vanlig

Tenker likevel at det må ha vært noe jeg har spist for at den skulle være så seig?
Ikke godt å si! Her var den jo kjemperar i over tre uker, plutselig ble den vanlig igjen. Klarer ikke se noen sammenheng i fht mat så skjønner meg ikke helt på det :o

Uff det er litt rart ja. Kjedelig for han som alltid er så liten :)
Jo litt, glad min ble født i januar i stedet, hadde menstermin 26. desember.. Han er som mange små gutter ikke så veldig moden på alt så veldig glad han fikk et år "ekstra" i Bhg pga de dagene :)

Back
Topp