Skravletråd

Fikk dere noe spennende pakker i dag? :) her kom det silkebånd :)

ImageUploadedByBV Forum1452625256.591986.jpg

De var litt lysere enn jeg trodde. Så får se om jeg finner mørkere i en hobby butikk.

Ja :o jeg blir ikke arbeidsledig med det første :p men nå måtte jeg trø til som madrass :p men fikk ryddet ut av 4 av overskapene på kjøkkenet :D herlig :D fylt en søppelsekk å har en halv til med ting å tang :o alt man unødvendig samler på :/

Uff ja det hoper seg virkelig opp :o Veldig flink da :D

Ja :D skal treffe twinkel Nora å novemberlykke :D det blir kos :D

Ja det er sant det :) er bare så mye med de at jeg blir litt matt til tider :/

Masse koselig på menyen du da :D :D
Åhh heldige du:D og de som får treffe deg:D Det blir nok kos!
Vi var jo på kino med 2 her innefra, kjempe kos:)
Og i morgen er det treff her og:D

Lov å bli matt da ja.

Hei :-) Jenta her har sovet i egen seng og noen timer sammen hengende :-) gitt henne mat og får litt kos på brystet. Så snart senga igjen :-) vært noen urolige netter nå så..

Hei :-) Jenta her har sovet i egen seng og noen timer sammen hengende :-) gitt henne mat og får litt kos på brystet. Så snart senga igjen :-) vært noen urolige netter nå så..
Deilig når de sover i egen seng - det får ikke vi helt til ennå :)

Mer sulten en vanlig er han og, sovnet 2, våknet nå for påfyll.

Deilig med litt sammenhengende søvn og sove i egen seng:) øker søvnkvalitet til mor her hvertfall;)

God morgen damer:) håper dere har hatt en fin natt og får en fin dag:)

Her er gradene -12 igjen så passer fint å jobbe litt med mitt mary kay i dag;) ser frem til facial med trivelig dame

Back
Topp