HeiJenta her har sovet i egen seng og noen timer sammen hengende
gitt henne mat og får litt kos på brystet. Så snart senga igjen
vært noen urolige netter nå så..
God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiJenta her har sovet i egen seng og noen timer sammen hengende
gitt henne mat og får litt kos på brystet. Så snart senga igjen
vært noen urolige netter nå så..
Hehe takk..Lykke til med tannjakt; )
Her har vi hatt en god natt men etter måltidet i natt sov vesla på meg![]()
Ja, også skal det bli enda kaldere igjen resten av uka:/God morgen
Brr -12 er litt mye. Her er det -5 i dag![]()
Da legger man en lapp under glasset hvor man skriver hva som har skjedd! Håper den dukker opp da!Håper dere har sovet braVi har sovet ganske bra, men hun sov hos meg hele natta da. Prøvde en gang å legge henne over, men hun våkna så da orka jeg ikke prøve flere ganger
![]()
I dag må vi lete etter tanna til storebror for den datt ut om nattaSå enten er den i senga eller så har han svelget den
Hvordan gjør man det med tannfeen når man egentlig ikke har noen tann?
![]()
Skullee så absolutt fått rydda litt i skap her også! Men er liksom ikke akkurat det jeg prioriterer npe jeg er ledig til å gjøre husarbeidGuru land så mye drit det samles opprydder å styrer i skapene mine
Når tobben lar meg få lov![]()
![]()
Her også :/Ja, også skal det bli enda kaldere igjen resten av uka:/
Da legger man en lapp under glasset hvor man skriver hva som har skjedd! Håper den dukker opp da!
Har sovet greit i natt. Men frøkna er fortsatt så avhengig av puppen. Og det er ikke alltid hun ligger rolig ved puppen, og da ligger jeg å smpvpkner hele tida, når hun sover. Så jeg er ganske sliten på dagen. Men som sagt, gpr helt greit![]()
Sulten!! Har en vanvittig god matlyst for tida! Nesten bedre matlyst np enn i graviditeten. Og søtsugen.. men prøver å skjerpe meg da. Blitt litt mye godis i jula, kan man si!
Legge seg kl 2 er blitt vanlig, men vanligvis sovet han til 7. Våkne 5 var litt nyttJa det var nydeligf
Alt var bedre i natt enn de siste nettene.
Var bare våke. En gang i natt da? Men du kjenner godt når de ikke sover før 2.
Hehe, dem er jo så søte da! Min har bare mista nede. Blir moro når han mister de oppe ogVi får gjøre det hvis den ikke dukker oppDet var ene fortanna oppe, han ser så annerledes ut nå
Kjenner til det der ja..Syns det er deilig hvis hun sover litt i egen seng, men ikke blitt det de siste dagene![]()
Hehe, dem er jo så søte da! Min har bare mista nede. Blir moro når han mister de oppe og
Min sov i egen seng i 40 minutter for noen dager siden! Ble veldig overraska!:O men det er det eneste hun har sovet i egen seng da. Ammer du mye om natta? Dyns jeg ammer meg gjennom største delen av natta jeg. Så sover hun tyngst, uten puppen sånn utpå nattmorgenen en gang.
Jeg har egentlig veldig lyst å holde på vekta mi nå jeg. Er så innmari tynn vanligvis, så trives med de ekstra kiloene. Men greide det ikke forrige gang. Fullamma i nesten 6 mndr og raste ned i vekt etter fødselen.Jeg er også veldig sulten! Tror det har med ammingen å gjøre jeg daSulten og tørst.. og lyst på fete ting. Sånn var jeg sist også
Spiser havregrøt hver dag, med tidenes største smørøye hehe
![]()
Ellers har jeg skikkelig dilla på popcorn
Jaja. Skal bli litt sunnere når jeg slutter å ammeHar gått ned 18 kg på lavkarbo før
![]()
Ååh, det hørtes egentlig ganske deilig ut.. Min er liksom så veldig avhengig av å ha puppen i munnen for at hun skal sove. Og dermed sover ikke jeg så godt da. Men håper det blir bedre av seg selv etterhvert.Ja de ser så søte og morsomme ut![]()
Min har mista tre nede og nå en oppe
![]()
Varierer, som regel har hun en lang soveperiode på ca 6 t, i natt var det på 5 t også oftere etter det, men da drikker hun, sovner og slipper puppen. På morgenen pleier hun spise ofte, hver halvtime-time en periode også har hun en litt lenger en igjen som regel etter jeg har stått opp..
Jeg har egentlig veldig lyst å holde på vekta mi nå jeg. Er så innmari tynn vanligvis, så trives med de ekstra kiloene. Men greide det ikke forrige gang. Fullamma i nesten 6 mndr og raste ned i vekt etter fødselen.
Ååh, popcorn ♡♡
Hehe, går faktisk mye i brødskiver her da. Med salami! Og så agurk og majoneshavregryn ja.. det mp jeg kjøpe!
Ååh, det hørtes egentlig ganske deilig ut.. Min er liksom så veldig avhengig av å ha puppen i munnen for at hun skal sove. Og dermed sover ikke jeg så godt da. Men håper det blir bedre av seg selv etterhvert.
Haha, høres veldig kjent ut!Det skjønner jeg ja.. Her har hun det i innsovningen som kan vare en time noen ganger.. Tar puppen og når det kommer mat sovner hun etter en liten stund, slipper puppen og sover et minutt eller to også skvetter hun til og kaver helt til hun får puppen tilbake og repeat den nesten timenhelt umulig for meg å sove da for hun må ha hjelp til å kobles til igjen når hun ligger..
Håper det går seg til snart daSlitsomt hvis hun vil ha puppen hele natta
Det er sant daHaha, høres veldig kjent ut!![]()
Ja, det er litt slitsomt. Får veldig mye nærhet og kos da♡