Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro jaHun så ut til å nyte detOg kjempe sliten og trøtt etterpå
![]()
Blitt lite i det siste gitt.Takkvet ikke helt.. Strikker du noe?
Ikke dumtLitt planer om ullsokker til meg selv forresten![]()
Ser den. Var slik her en periode også, men ukene etter jul har det vært lite av alt annet enn hjemme og babykos <3 men bruker tiden på å pusse opp litt møbler og dekorere i husetDet gjør mi og, men da sover jeg som regel selvEller så har jeg henne litt i bæresele, mens jeg rydder. Ellers så har det vært sykt mye ærender spnn nå i det siste, så har liksom skjelden hele dagen bare til å trå hjemme syns jeg. Henting,levering, handling, legebesøk, + div. Syns liksom det er noe nesten hver dag. Og da koker liksom avslappinga mi litt bort.
Ja veldigså koselig![]()
Ikke sant :/ det er skremmendeJa, de gjør det altså! Herregud som tida flyr nå om dagen!
TakkSå fint![]()
Det sjønner jeg godtJo litt, glad min ble født i januar i stedet, hadde menstermin 26. desember.. Han er som mange små gutter ikke så veldig moden på alt så veldig glad han fikk et år "ekstra" i Bhg pga de dagene![]()
Guru land så mye drit det samles opprydder å styrer i skapene mine
Når tobben lar meg få lov![]()
![]()
Haha er akkurat det samme herHolder på med det samme.. Når jeg orker og ikke sitter med puppen ute.
Tar sinnsykt med tid. Og vi flytta for bare 1 år siden og kasta maaaaasse... Men det fyller seg fort opp igjen gitt!
Haha er akkurat det samme her1 år å 2 mnd siden
fy så mye det blir
men godt å få det gjort
![]()
Har en bror som skal flytte ut så han trenger myeså mye går nok til han vis han vill ha det
![]()
Ikke sant det erJa, da trenger vel han litt! Kjekt om noen kan bruke det og!![]()
Ja de gjør detDet sjønner jeg godtdet hadde jeg å håpet på da ja
de vokser mye på det året
![]()
Skal si du har litt å holde på medGuru land så mye drit det samles opprydder å styrer i skapene mine
Når tobben lar meg få lov![]()
![]()
Ja hihiDet vil jeg tro ja![]()
Babytreff med de her inne eller barselgruppe på hsNei her er det utskifting av møbler elå baby treff. Kom en å fiksa trappa å Idar.. I tillegg jobber sambo kveld .. Det er speider i morgen å allidrett på torsdag..
Ene skapet ville svigerinnen ha.. Men vi må levere det å vi har ikke henger å den late sekken hun har av en mann gidder ikke tilby hjelp en gang.. Bah... Så Pga det må vi skaffe henger osv.. Ikke alltid det lønner seg å være snill nei....
JaSkal si du har litt å holde på med![]()
JaBabytreff med de her inne eller barselgruppe på hs?
Ikke alltid det lønner seg nei...men jaja..snill er du nå uansett så får leve på det selv om det blir litt stress
Her var det babykino og møte i barnehagen i går, babysvømming i dag, babytreff i morgen, tors 6ukers kontroill, fredag kafe + se på dåpskjole med svigermor...helgda er det besøk både lørdag og søndag![]()