Haha herligLadies and.. well, ladies - we have poop down!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha herligLadies and.. well, ladies - we have poop down!![]()
Så fine de bleDet var søren meg bare såvidt det gikk![]()
Strikket med restegarn og trodde jo egentlig ikke det var nok, men kom på at jeg hadde røket løs garnet fra en floke i skapet så da jeg titta der fant jeg litt til etter jeg hadde surra det løs
Vis vedlegget 155783
Nei her er det utskifting av møbler å baby treff. Kom en å fiksa trappa å Idar.. I tillegg jobber sambo kveld .. Det er speider i morgen å allidrett på torsdag..Travelt her denne uken også gitt.
Hva er planene hos dere?
Ja så det. Supert snuppisJa <3 sendt deg pm <3
Så fine! Hva er neste prosjektDet var søren meg bare såvidt det gikk
Strikket med restegarn og trodde jo egentlig ikke det var nok, men kom på at jeg hadde røket løs garnet fra en floke i skapet så da jeg titta der fant jeg litt til etter jeg hadde surra det løs
Vis vedlegget 155783
Ja er jo det daSå flink
Er koselig å ha med på ting synes jegog har ikke vært noe problem enda
![]()
Vært på babytreff og hos mamma og pappa nåHehe joPlaner i dag da?
Du da?Hehe joPlaner i dag da?
Drit i ostekaken og lag muffins som han vil ha da vel![]()
Så braVar så kos på babysvømming![]()
Okei hehe min går heller ikke så fortI deres tempo så tar det ca 25 min![]()
Nei, egentlig ikke. Bare merket at det kom mye luft og at han var litt mer selskapssyk enn vanligUffda! Har han virket å ha magevondt?
ÅjaaaSom steller i stand selskap![]()
Nei, er vel ikke det letteste å strikke med neiJa bare akkurat! Det garnet som er igjen er også fem små tråder eller noe så ikke veldig ideelt å strikke med![]()
Her ogÅh det er å super godt dadet er det lenge siden vi har hatt nå
![]()
Ja og de er allerede prøvekjørt på vei hjem fra Bhg hihiNei, er vel ikke det letteste å strikke med nei
Ekstra herlig å fått de ferdig da![]()
Bedre det enn at det havner i en skuffJa og de er allerede prøvekjørt på vei hjem fra Bhg hihi![]()
Nei så da fikk jeg ferdig votteneDet er hvertfall aldri feil![]()
Det er santBedre det enn at det havner i en skuff![]()