Tror rett å slett at det blir grandis her i dagjeg gidder rett å slett ikke styre med noe mat
åh eller lasagne Kansje
Toro sin går jo fort
![]()
Begge deler er godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror rett å slett at det blir grandis her i dagjeg gidder rett å slett ikke styre med noe mat
åh eller lasagne Kansje
Toro sin går jo fort
![]()
Ladies and.. well, ladies - we have poop down!![]()
Var mørkegrønt, seigt og luktet råtne egg :OHaha så bra!!
Okei her lager jeg stortsett alltid.Hva skal dere ha da?
Her lager jeg egentlig ikke menyHandler på lørdag så det er middager for en uke, også ser vi hva det blir hver dag.
Takk, men skulle bare mangle<3For en fin ting å gjøre <3
Travelt her denne uken også gitt.Blir litt dag for deg denne ukenså mye å henge fingrene i
![]()
Så braDet var søren meg bare såvidt det gikk![]()
Strikket med restegarn og trodde jo egentlig ikke det var nok, men kom på at jeg hadde røket løs garnet fra en floke i skapet så da jeg titta der fant jeg litt til etter jeg hadde surra det løs
Vis vedlegget 155783
Var mørkegrønt, seigt og luktet råtne egg :O
Tenker jeg holder litt kontroll på gmhva jeg spiser igjen..
Ja bare akkurat! Det garnet som er igjen er også fem små tråder eller noe så ikke veldig ideelt å strikke medSå bravar jo akkurat nok jo
![]()
Drit i ostekaken og lag muffins som han vil ha da velTil helgen blir det å prøve seg på sånn fotballkake daLagde jo ikke siden vi utsatte bursdagen
Så tenkte jeg å lage eplepai og vi skal ha gelé. Men har egentlig lyst på ostekake også?!? Blir vel litt mye
Ene søsteren til mannen skulle ta med brownies med valnøtter forrige helg, men vet ikke ennå om de kan denne helgen. Storebror vil egentlig også ha muffins..
![]()
Tipp topp tommeloppLadies and.. well, ladies - we have poop down!![]()
Hehe jaHehe - tror vi alle har tenkt den tanken![]()
I deres tempo så tar det ca 25 minSer den ja! Hvor langt er det hvis dere går?![]()
Som steller i stand selskapTusen takk selv om jeg ikke helt vet hva jeg var flink med![]()
Det er hvertfall aldri feilJa hun sovna visst![]()
Åh det er å super godt daBegge deler er godtLager chili con carne jeg tenker jeg. Kjapt og greit
![]()
Ja <3 sendt deg pm <3Takk, men skulle bare mangle<3