Skravletråd

Så deilig med bare -3 i dag! Da skal vi trille til barnehagen i dag :) Storebror er på skolen igjen i dag. Håper det er godt måka da ellers blir det fryktelig tungt i bakkene med søskenvogna :eek:
Jeg trillet til bhg idag, kan ikke bare gradene holde seg sånn da? :) det er så deilig å slippe og tenke på kulda.. Til helga er det meldt -20 :( da tør jeg ikke ta med eldste ut og ake engang, er litt vel drøyt med så lave grader. Husker da jeg gikk i 1-2.kl og vi ble kasta ut i friminuttene for å leke i -20, holdt på å fryse av oss føttene :p men ut måtte vi!!!

Jeg trillet til bhg idag, kan ikke bare gradene holde seg sånn da? :) det er så deilig å slippe og tenke på kulda.. Til helga er det meldt -20 :( da tør jeg ikke ta med eldste ut og ake engang, er litt vel drøyt med så lave grader. Husker da jeg gikk i 1-2.kl og vi ble kasta ut i friminuttene for å leke i -20, holdt på å fryse av oss føttene :p men ut måtte vi!!!

Uff hjelpes, det er fryktelig kaldt! meldt -16 her! Da får lillegutt bli kjørt til/fra barnehagen! Han er jo bare 20 mnd..

Hørtes jævlig ut...
Vi tåler litt mensen smerter;)
Kroppen er tydeligvis i rimelig balanse igjen da hvertfall :)
Jepp, og finnes jo smertestillende :) ja, godt med litt balanse. Jeg vil ikke ha flere barn da, men kroppen vil tydeligvis :p

Jepp, og finnes jo smertestillende :) ja, godt med litt balanse. Jeg vil ikke ha flere barn da, men kroppen vil tydeligvis :p

Hehe. Kroppen gjør jobben din den ;)

Jeg må begynne på pilla igjen kanskje så det ikke blir to veldig tette;) får vel gå på den ett årstid før man begynner prøving på ett nytt mirakel <3

Uff hjelpes, det er fryktelig kaldt! meldt -16 her! Da får lillegutt bli kjørt til/fra barnehagen! Han er jo bare 20 mnd..
Kjekt med bil da :) ser de har endra varslet litt np, er bare meldt -18 :p får ikke levert eldste de kaldeste dagene jeg :( så håper på mildvær :)

Hehe. Kroppen gjør jobben din den ;)

Jeg må begynne på pilla igjen kanskje så det ikke blir to veldig tette;) får vel gå på den ett årstid før man begynner prøving på ett nytt mirakel <3
Spennende med ny baby da, får håpe det klaffer når dere ønsker :) ! Er 2,5 år mellom mine ca.

Og dere:)<3

Jeg skal fikse en liten oppmerksomhet til Lishj.

Legger det ut her og lager også en annen tråd senere evt. For komplisert og tidskrevende og sende pm for meg til alle.

Kan de som vil være med på gaven sende meg en pm, så får dere kontonr. mitt. Og overfører . Tenker ca. 50kr. Men kan overføre 30kr eller mer også om dere ønsker. Bare skriv summen dere vil gi så jeg har oversikt. :)

Frist innen søn! :)

Takk!

Klem Synnøve
For en fin ting å gjøre <3

Kjekt med bil da :) ser de har endra varslet litt np, er bare meldt -18 :p får ikke levert eldste de kaldeste dagene jeg :( så håper på mildvær :)
Ja men jeg har ikke lappen :P så da må mannen kjøre..
Håper også på mildvær :)

Nei er det jeg å tenker :) han andre kan jo men vi kjører jo å henter henne likevel :) kommer til å gå litt mer nermere våren da :)

Ja her går vi jo hver dag, tar bare 10-15 min :) Veldig mange barn som går så det går jo nesten tog bortover her :P Fra 2.kl kanskje.. Vi får se :)

Back
Topp