Skravletråd

Ååh så bra!! Er ekstra digg å finne det man ser etter hvis man tror de ikke har det lenger :)

Og så blir "samlingen" komplett når stuebordet kommer ;)

Livet fremdeles i sengen her, hører på plutten som sover (og mannen som snorker :P)
Ja :D jeg jublet når jeg så de hadde de :D hadd jo begynt å lete etter ander

Så koselig da :D

Ja den virker veldig bra! Men må si jeg blir ganske sjokkert over hvordan de kan holde på i politiet/rettsystemet! Dessverre er jo dette en sann historie også! Må sees!
Tenker at vi får sett den etter hvert :)

Ja, rettssystemet i USA er ganske så merkelig - men er ikke bare der, dessverre..

Ønsker meg å freshe opp stua litt :D Med noen nye møbler :) og egentlig male. men det får bli etterhvert, skjønner ikke helt hvordan vi skal greie å bo her med tre unger og male samtidig! Da vi malte på rommet til lillegutt var det jo plast på hele gulvet, lukta fælt av malingen, ingen kunne ta på veggen :eek: Kanskje i sommer :) Male også stikke på ferie :P
Hehe det høres lurt ut :D

Heia :) i natt var tassen tilbake i rutinen med mat kl 2 og kl 5 :D flink :D etter det har han vært endel våken, ligger og presser og tar i :p

Alt bra hos dere?
God morgen :)
Det var bra da :D Håper du fikk sove litt lengre enn til 5 da :)

Takk det samme, håper du får skrudd en del :D

Vi har egentlig ikke sovet så veldig godt :P Men vi pleier jo å gjøre det, så føler ikke jeg kan klage heller hehe :) Men hun våkna og spiste veldig ofte. Sikkert øking eller noe :) La seg og spiste 23, 2, 4, 6, halv 7, halv 8, 8, kvart over 8.. hehe :P Nå sover hun ennå da men hørte henne nettopp så mulig hun våkner. Har hatt en del luft i natt virket det som også.. Lå å vrei på seg og prompa :P
Hehe ja :p hvertfall ferdig med det ene nå :) å nå våknet mini å trappe mannen km :p så får mannen ut å hente resten så får vi se hva vi rekker :) han må på jobb kl 2 å kl 1 må de to andre hentes

Sikkert det da ja :) håper dagen blir rolig da :)

Ja :D jeg jublet når jeg så de hadde de :D hadd jo begynt å lete etter ander

Så koselig da :D
Det kan jeg tro - litt som å finne sjokolade i skapet når man er overbevist på at man ikke har noe mer (tror jeg må opp og fikse frokost :P)

Hehe ja :p hvertfall ferdig med det ene nå :) å nå våknet mini å trappe mannen km :p så får mannen ut å hente resten så får vi se hva vi rekker :) han må på jobb kl 2 å kl 1 må de to andre hentes

Sikkert det da ja :) håper dagen blir rolig da :)

Nok å gjøre da :P
Ja håper det :)
Dere bor ikke sånn at de kan gå hjem selv?

Hei og god morgen på dere:)
n
Grei natt:)?

Vi skal på babysvømming i dag:) Hva er deres planer?
Og fikk meg litt sjokk når jeg prøvde bikini i morges...det var vel dristig. Puppene tyter ut...så jeg må hastekjøpe badedrakt før..haha...håpe jeg finner i riktig str eller så får jeg bare ta en som er større ...fester seg vel til kroppen for det....for den bikini da kan man nesten gå naken:P:O:O

Ja, hører nok sammen det :) eller, jeg går på piller da, så jeg har vel ikke hatt eggløsning :confused:

Nei, synes jeg kjenner det sterkere nå (selvom det heldigvis ikke er ikke ille som det var da jeg var ungdom, det var skikkelig vondt :o ). Fikk vel første blødning rett før jul. Blødde i 3 uker :(
Husket ikke helt hvordan det var. Men var ikke i tvil når smertene kom;)
Huff. godt du ikke har like vondt nå som før da!

Så deilig med bare -3 i dag! Da skal vi trille til barnehagen i dag :) Storebror er på skolen igjen i dag. Håper det er godt måka da ellers blir det fryktelig tungt i bakkene med søskenvogna :o

Og dere:)<3

Jeg skal fikse en liten oppmerksomhet til Lishj.

Legger det ut her og lager også en annen tråd senere evt. For komplisert og tidskrevende og sende pm for meg til alle.

Kan de som vil være med på gaven sende meg en pm, så får dere kontonr. mitt. Og overfører . Tenker ca. 50kr. Men kan overføre 30kr eller mer også om dere ønsker. Bare skriv summen dere vil gi så jeg har oversikt. :)

Frist innen søn! :)

Takk!

Klem Synnøve

Hei og god morgen på dere:)
n
Grei natt:)?

Vi skal på babysvømming i dag:) Hva er deres planer?
Og fikk meg litt sjokk når jeg prøvde bikini i morges...det var vel dristig. Puppene tyter ut...så jeg må hastekjøpe badedrakt før..haha...håpe jeg finner i riktig str eller så får jeg bare ta en som er større ...fester seg vel til kroppen for det....for den bikini da kan man nesten gå naken:p:O:O

Tja, i natt var det ikke sånn voldsomt med søvn :P Mulig øking eller noe for normalt sover hun jo. Eller hun sov, men spiste ofte.

Hehe håper du finner en fin badedrakt da :) Er det første gangen på babysvømming?

Tja, i natt var det ikke sånn voldsomt med søvn :p Mulig øking eller noe for normalt sover hun jo. Eller hun sov, men spiste ofte.

Hehe håper du finner en fin badedrakt da :) Er det første gangen på babysvømming?

Åhh helt mottsatt her.
Hun sov fra halv ett til halv 7!!!!!!! Bare noen lyder, men våknet ikke.
Så pupp halv 7 og halv 9...ligger i senga enda:)

Ja, håper jeg finner noe passende:P
Ja, det er første gang med snuppa i dag:D

Åhh helt mottsatt her.
Hun sov fra halv ett til halv 7!!!!!!! Bare noen lyder, men våknet ikke.
Så pupp halv 7 og halv 9...ligger i senga enda:)

Ja, håper jeg finner noe passende:p
Ja, det er første gang med snuppa i dag:D

Deilig da :) I går sov hun fra 23-06.15 :o

Dere får kose dere :)

Husket ikke helt hvordan det var. Men var ikke i tvil når smertene kom;)
Huff. godt du ikke har like vondt nå som før da!
Ja,, et var vel ikke langt unna rier det jeg hadde før :o
Men, men.. Godt å bare ha vondt. Ikke sykt vondt :p

Back
Topp