Skravletråd

Den er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?

Var i alle fall innlegg der tidligere om at folk mente Dt kun var aktivitet I skravletrådene - at dersom hele forumet skulle bli mer brukt, så burde ikke innlegg på skravletrådene telle for topp 100
De som mener det kan ta seg en pære:P

Ja det kan de virkelig :eek: det er da ikke stille på forumene ? :/
nope skjønner ikke helt greia...de som er aktive på skravletrådene er jo aktive ellers og...
Og gjennom skravletrådene blir man kjent...snakker om løst og fast...alle er velkommen til å delta

Den er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?

Var i alle fall innlegg der tidligere om at folk mente Dt kun var aktivitet I skravletrådene - at dersom hele forumet skulle bli mer brukt, så burde ikke innlegg på skravletrådene telle for topp 100
Hvem melder seg frivillig til å telle antall innlegg utenom skravletråder?:P haha

Yes tragisk spør du meg:P
De som mener det kan ta seg en pære:P
Ja det kan de virkelig :o det er da ikke stille på forumene ? :/
nope skjønner ikke helt greia...de som er aktive på skravletrådene er jo aktive ellers og...
Og gjennom skravletrådene blir man kjent...snakker om løst og fast...alle er velkommen til å delta
fåtallet som mener det så ikke noe å stresse med. Traverne her inne og de mest aktive vil ha skravletråder...
Sa hva jeg mente jeg I den tråden det diskuteres:) for hvis ikke skravletrådene skal gjelde, kan jo ikke alle trådene med div leker gjelde heller:p

Back
Topp