Mine søte små har jeg ikke sett siden de spiste middaghehe de er så travle
![]()
![]()
hehe hva driver de på med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine søte små har jeg ikke sett siden de spiste middaghehe de er så travle
![]()
![]()
De leker som bare dethehe hva driver de på med?![]()
Det er jammen min å i kveldFøler magen min er konstant hard om kveldene nå jeg![]()
Hehe herligProppa på druer og cashewnøtter![]()
Ok.. Programmet her kommer ikke til å bli så stramt på enda et år ca. Han er bare på sfo to-tre dager i uka, og henter før halv fire uansett. Så er det rett hjem og gjøre lekser. De andre dagene henter jeg han halv to liksom. Han tar det veldig fint da, og har overraska meg positiv ift tålmodighet med leksene. Jeg prøver å vinkle det til at lekser er noe hyggelig, fordi vi skal sitte sammen ved bordet osvJa men vi har litt stramt program om ettermiddagen så det går ut over barnetv! Hos dere da?
Ok.. Programmet her kommer ikke til å bli så stramt på enda et år ca. Han er bare på sfo to-tre dager i uka, og henter før halv fire uansett. Så er det rett hjem og gjøre lekser. De andre dagene henter jeg han halv to liksom. Han tar det veldig fint da, og har overraska meg positiv ift tålmodighet med leksene. Jeg prøver å vinkle det til at lekser er noe hyggelig, fordi vi skal sitte sammen ved bordet osvfår se hvor lenge det funker da!
![]()
Ja ikke sant, skjønner jo det når du har en liten og. Vi har jo ikke det. EndaNeida egentlig burde vi jo også ha tid, pleier å hente han kl 3, men får ikke hjulpet han med lekser før etter middag siden lillebror på 15 mnd krever såpass mye oppmerksomhet at vi ikke får sitte i fred og når sambo kommer hjem må jeg lage middag![]()
Bra din også er motivert for leksene![]()
Noen som har fått med seg debatten om skravletrådene?
Strømmen har gått her. Kjedelig![]()
NeiNoen som har fått med seg debatten om skravletrådene?
Den er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?Neihvor er den?
Nei hva er det???Noen som har fått med seg debatten om skravletrådene?