Skravletråd

Føler magen min er konstant hard om kveldene nå jeg :o

Ja men vi har litt stramt program om ettermiddagen så det går ut over barnetv! Hos dere da?
Ok.. Programmet her kommer ikke til å bli så stramt på enda et år ca. Han er bare på sfo to-tre dager i uka, og henter før halv fire uansett. Så er det rett hjem og gjøre lekser. De andre dagene henter jeg han halv to liksom. Han tar det veldig fint da, og har overraska meg positiv ift tålmodighet med leksene. Jeg prøver å vinkle det til at lekser er noe hyggelig, fordi vi skal sitte sammen ved bordet osv :P får se hvor lenge det funker da!;)

Ok.. Programmet her kommer ikke til å bli så stramt på enda et år ca. Han er bare på sfo to-tre dager i uka, og henter før halv fire uansett. Så er det rett hjem og gjøre lekser. De andre dagene henter jeg han halv to liksom. Han tar det veldig fint da, og har overraska meg positiv ift tålmodighet med leksene. Jeg prøver å vinkle det til at lekser er noe hyggelig, fordi vi skal sitte sammen ved bordet osv :p får se hvor lenge det funker da!;)

Neida egentlig burde vi jo også ha tid, pleier å hente han kl 3, men får ikke hjulpet han med lekser før etter middag siden lillebror på 15 mnd krever såpass mye oppmerksomhet at vi ikke får sitte i fred og når sambo kommer hjem må jeg lage middag :)

Bra din også er motivert for leksene :)

Neida egentlig burde vi jo også ha tid, pleier å hente han kl 3, men får ikke hjulpet han med lekser før etter middag siden lillebror på 15 mnd krever såpass mye oppmerksomhet at vi ikke får sitte i fred og når sambo kommer hjem må jeg lage middag :)

Bra din også er motivert for leksene :)
Ja ikke sant, skjønner jo det når du har en liten og. Vi har jo ikke det. Enda:P

Nei :) hvor er den?
Den er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?

Var i alle fall innlegg der tidligere om at folk mente Dt kun var aktivitet I skravletrådene - at dersom hele forumet skulle bli mer brukt, så burde ikke innlegg på skravletrådene telle for topp 100

Back
Topp