Mhm, det er braJa dusj å vaske maskin kommer godt medhehe godt at de ikke er redde for å bli skitne da
Ja det er det virkelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, det er braJa dusj å vaske maskin kommer godt medhehe godt at de ikke er redde for å bli skitne da
Ja det er det virkelig![]()
Føler magen min er konstant hard om kveldene nå jeg![]()
Yes tragisk spør du megNoen som har fått med seg debatten om skravletrådene?
blæææ . tilbake nå?Strømmen har gått her. Kjedelig![]()
De som mener det kan ta seg en pæreDen er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?
Var i alle fall innlegg der tidligere om at folk mente Dt kun var aktivitet I skravletrådene - at dersom hele forumet skulle bli mer brukt, så burde ikke innlegg på skravletrådene telle for topp 100
Seriøst? :/Den er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?
Var i alle fall innlegg der tidligere om at folk mente Dt kun var aktivitet I skravletrådene - at dersom hele forumet skulle bli mer brukt, så burde ikke innlegg på skravletrådene telle for topp 100
Ja det kan de virkeligDe som mener det kan ta seg en pære![]()
nope skjønner ikke helt greia...de som er aktive på skravletrådene er jo aktive ellers og...Ja det kan de virkeligdet er da ikke stille på forumene ? :/
Nå er det tilbakeUffda, håper den kommer snart tilbake![]()
fåtallet som mener det så ikke noe å stresse med. Traverne her inne og de mest aktive vil ha skravletråder...Seriøst? :/
jaja..men godt har lys iallefallNå er det tilbakemen nettet er borte enda da
![]()
![]()
Hvem melder seg frivillig til å telle antall innlegg utenom skravletråder?Den er på topp 100 tråden hvis jeg ikke tar feil?
Jajaja..men godt har lys iallefall![]()
Ja kjipt uten gittJaog tv
hehe. Selvom jeg hadde jo fullada Mac så kunne se på DVD der
avhengig av elektrisitet altså
![]()
Ja man blir for godt vandt om dagenJa kjipt uten gitt![]()
Slår ikke feil det vettuJa man blir for godt vandt om dagenmen er litt kjedelig når man setter seg ned etter leggetid, og akkurat DA går strømmen
hehe
Yes tragisk spør du meg![]()
De som mener det kan ta seg en pære![]()
Seriøst? :/
Ja det kan de virkeligdet er da ikke stille på forumene ? :/
nope skjønner ikke helt greia...de som er aktive på skravletrådene er jo aktive ellers og...
Og gjennom skravletrådene blir man kjent...snakker om løst og fast...alle er velkommen til å delta
Sa hva jeg mente jeg I den tråden det diskuteresfåtallet som mener det så ikke noe å stresse med. Traverne her inne og de mest aktive vil ha skravletråder...
Helt enig !nope skjønner ikke helt greia...de som er aktive på skravletrådene er jo aktive ellers og...
Og gjennom skravletrådene blir man kjent...snakker om løst og fast...alle er velkommen til å delta
Hahaha først ikkeHvem melder seg frivillig til å telle antall innlegg utenom skravletråder?haha