Helt enigmhm flott tråder blir flyttet dit de hører hjemme for all del..men de vil ikke få like mange svar der...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigmhm flott tråder blir flyttet dit de hører hjemme for all del..men de vil ikke få like mange svar der...![]()
Det vet jegvar ikke deg jeg hadde I tankene
![]()
Ikke jeg hellerHelt enigjeg kommer ikke til å leite etter tråder
![]()
Var på besøk hos besteforeldrene mine i sta, med diverse familiepjokken var over middels hyper og bare så seg rundt for å se hva pøbelstreker han kunne gjøre
Gofa har alltid drevet med bier, men nå har han gitt de bort. Begynte å bli tom for honning så spurte om han hadde litt på lager. Fikk med en treliters isboks full, så nå har jeg leeeengeheldigvis, for butikkhonning blir bare ikke det samme
![]()
![]()
Nei det vill de desverre ikke for man kommer ikke på å sjekkemhm flott tråder blir flyttet dit de hører hjemme for all del..men de vil ikke få like mange svar der...![]()
Nei, derfor legger jeg det ut på generelt, i håp om flest mulig svar. Som tråden jeg laget om fødested sikker kunne vært på svangerskapstråden, men der er ikke like mange innom. Er lov å prøve seg iallfallmhm flott tråder blir flyttet dit de hører hjemme for all del..men de vil ikke få like mange svar der...![]()
Hehe jaUnger er unger![]()
Gleder meg til vi skal på dyrskuen I seljord for da skal jeg kjøpe honning)
Nei det vill de desverre ikke for man kommer ikke på å sjekke
Det er jo så mange så skal mye til
Ja viktig detNei, derfor legger jeg det ut på generelt, i håp om flest mulig svar. Som tråden jeg laget om fødested sikker kunne vært på svangerskapstråden, men der er ikke like mange innom. Er lov å prøve seg iallfallhehe
Der skal vi neste årUnger er unger![]()
Gleder meg til vi skal på dyrskuen I seljord for da skal jeg kjøpe honning)
Det er nettopp detGjør meg ingenting at de blir flyttet, men tror kanskje det blir mindre svar da ja...flott de vil spre aktiviteten..men mange vanedyr![]()
Hehe, ja alt han ikke fikk lov tilhaha...ble det noen pøbelstreker da?
Ohh så bra du fikk med![]()
Har vært der hver år fra jeg møtte gubbenHehe jahan er vanligvis den rolige av unger, men i dag var han sjefen over kusina si iallfall
haha
Mmh, ja det er godtbruker å ha det i tekoppen min
Er dere på dyrskun hvert år?![]()
hehe ja...du og mange med degDet er nettopp detå jeg er ett av de
![]()
Ja det tror absolutt jeg og.Ja viktig detTror også på flest svar på generelt
![]()
Blir litt kjøretur for dere da?Der skal vi neste år![]()
Hva synes du???Dyrskuen har jeg vært på også![]()
Hehe, ja alt han ikke fikk lov tilrøre blomstene, hoppe i sofaen, klatre på ting. Og hersa litt med kusina si
løp rundt å sa "se på jeg" hele tiden. Haha.
Ja, håpa på en liten krukke også kom han med en trelitersboks![]()
hurra, den har jeg i evigheter
mannen liker ikke. Hehe
Tror det var gøyHva synes du???![]()