• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Var på besøk hos besteforeldrene mine i sta, med diverse familie:) pjokken var over middels hyper og bare så seg rundt for å se hva pøbelstreker han kunne gjøre:p

Gofa har alltid drevet med bier, men nå har han gitt de bort. Begynte å bli tom for honning så spurte om han hadde litt på lager. Fikk med en treliters isboks full, så nå har jeg leeeenge:D heldigvis, for butikkhonning blir bare ikke det samme:eek: :(

haha...ble det noen pøbelstreker da:P?

Ohh så bra du fikk med :)

mhm flott tråder blir flyttet dit de hører hjemme for all del..men de vil ikke få like mange svar der...:P
Nei, derfor legger jeg det ut på generelt, i håp om flest mulig svar. Som tråden jeg laget om fødested sikker kunne vært på svangerskapstråden, men der er ikke like mange innom. Er lov å prøve seg iallfall:D hehe

Nei, derfor legger jeg det ut på generelt, i håp om flest mulig svar. Som tråden jeg laget om fødested sikker kunne vært på svangerskapstråden, men der er ikke like mange innom. Er lov å prøve seg iallfall:D hehe
Ja viktig det:) Tror også på flest svar på generelt:P

haha...ble det noen pøbelstreker da:P?

Ohh så bra du fikk med :)
Hehe, ja alt han ikke fikk lov til:P røre blomstene, hoppe i sofaen, klatre på ting. Og hersa litt med kusina si:P løp rundt å sa "se på jeg" hele tiden. Haha.
Ja, håpa på en liten krukke også kom han med en trelitersboks:o :D hurra, den har jeg i evigheter:D mannen liker ikke. Hehe

Hehe ja:P han er vanligvis den rolige av unger, men i dag var han sjefen over kusina si iallfall:P haha
Mmh, ja det er godt:D bruker å ha det i tekoppen min:D
Er dere på dyrskun hvert år?:)
Har vært der hver år fra jeg møtte gubben:) så er vel 9 året vi er der :p
Hadde vært der før når jeg var mindre, men ble slutt på det når jeg begynte på vgs og flytta hjemmen I fra:)
Er på måte en tradisjon vi har:)

Hehe, ja alt han ikke fikk lov til:p røre blomstene, hoppe i sofaen, klatre på ting. Og hersa litt med kusina si:p løp rundt å sa "se på jeg" hele tiden. Haha.
Ja, håpa på en liten krukke også kom han med en trelitersboks:eek: :D hurra, den har jeg i evigheter:D mannen liker ikke. Hehe

hahahha:P

Heldig med at mannen ikke liker:D

Back
Topp