Skravletråd

Flyttet inn i ny leilighet i slutten av september, jeg .Kjøpte en 4-roms sommer 2013 og ventet leeeenge på det den skulle bli ferdig. Kjøpte egentlig for å få et ekstra gjesterom, og litt større plass... Men nå håper jeg om alt går bra, at det blir et barnerom i stedet :) Klarer ikke slutte å engste meg, dessverre...
Vi ser på 4 roms nå :)

Jeg er også engstelig, er jo helt forferdelig å gå rundt å lure på om noe er galt :( tar meg selv i å si "hvis" det blir baby osv...

Vi ser på 4 roms nå :)
Vi ser egentlig på 3-roms, men de går så langt over takst at det nok blir 2-roms. Det blir trangt med to barn! Men men, vi får bo oss opp :)

Var på visning nettopp. Smekkfullt!

Skal reise hjem i dag etter noen dager hos svigers. Uff er så kvalm, måtte stoppe å kaste opp på vei til flyplassen. Fikk heldigvis tak i sea bands og potetgull på flyplassen så nå håper jeg at det hjelper :p

Vi ser egentlig på 3-roms, men de går så langt over takst at det nok blir 2-roms. Det blir trangt med to barn! Men men, vi får bo oss opp :)

Var på visning nettopp. Smekkfullt!
Vi bor i en 2 roms nå.. Ungen har fått soverommet og vi har sovesofa. Vi gleder oss til å flytte til noe større! :) men gjenstår å se hvor mye vi får i lån, skal hvertfall på visning på søndag og skal bestille verdivurdering denne uka. Fant en på oppsal jeg har såå lyst på :p

Skal reise hjem i dag etter noen dager hos svigers. Uff er så kvalm, måtte stoppe å kaste opp på vei til flyplassen. Fikk heldigvis tak i sea bands og potetgull på flyplassen så nå håper jeg at det hjelper :p
Lykke til :) Huff, kvalme er noe drit :(

Lykke til, til alle som er på boligjakt. Og god bedring med kvalme! - jeg har sluppet billig unna der enda. Bare litt uggen av og til, og litt sure oppstøt..

Noen som vet om jeg fortsatt kan bruke Ventolin 0,1 ved trening? Har anstrengelsesastma, og skal starte opp med trening med PT igjen på tirsdag.

Vises magen tidligere for hvert svangerskap?
Dette er syvende!!! gang jeg er gravid...
Har to fullgåtte svangerskap bak meg og fire spontanaborter...

Noen som vet om jeg fortsatt kan bruke Ventolin 0,1 ved trening? Har anstrengelsesastma, og skal starte opp med trening med PT igjen på tirsdag.
Jeg ville ringt legen. Eller kanskje det står noe om graviditet i pakningsvedlegget?

Vises magen tidligere for hvert svangerskap?
Dette er syvende!!! gang jeg er gravid...
Har to fullgåtte svangerskap bak meg og fire spontanaborter...
Har hørt at den vises tidligere for hver gang. Kroppen "husker" at du har vært gravid før :)

Jeg ville ringt legen. Eller kanskje det står noe om graviditet i pakningsvedlegget?

Jeg får ringe dit i morgen. Pakningsvedlegget har jeg ikke lenger, og synes det er litt utydelig det som står i felleskatalogen. (tror jeg det var). Er jo kun den minste dosen jeg tar..

Jeg får ringe dit i morgen. Pakningsvedlegget har jeg ikke lenger, og synes det er litt utydelig det som står i felleskatalogen. (tror jeg det var). Er jo kun den minste dosen jeg tar..
Denne du bruker? Jeg har pakningsvedlegg til den iallfall :)

Vedlegg

• 1420394988948.jpg
    1420394988948.jpg
    47,8 KB · Visninger: 10
Back
Topp