Kult! :-D Vet du om en for å være kvalm også? En grønn en?= : + )
= : + (
= : + p
= : + o
= : + oops + :
= : + rolleyes + :
= : + D
= : + @
= O + . + o
= 8 + - + )
= ; + )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! :-D Vet du om en for å være kvalm også? En grønn en?= : + )
= : + (
= : + p
= : + o
= : + oops + :
= : + rolleyes + :
= : + D
= : + @
= O + . + o
= 8 + - + )
= ; + )
Åh! Det vil jeg også ha!Badekar <3
Tror jeg må dra på besøk til svigermorJeg ògHar ikke hjemme, men foreldrene mine har, og nå har jeg huset deres for meg selv til i morgen så da benytta jeg muligheten. Deilig!
Høres fantastisk ut! Drømmer om alene tid i badekarJeg ògHar ikke hjemme, men foreldrene mine har, og nå har jeg huset deres for meg selv til i morgen så da benytta jeg muligheten. Deilig!
Oh, vi har badekar! Men jeg eier ikke tålmodighet til å ligge der iHøres fantastisk ut! Drømmer om alene tid i badekar![]()
Seriøst?? Haha.. Mine doturer blir alltid mye lengre fordi det er så deilig å sitte litt aleneOh, vi har badekar! Men jeg eier ikke tålmodighet til å ligge der ilei etter 2 minutter
![]()
Haha, DET blir noe annet. Bading osv har jeg ikke tålmodighet tilSeriøst?? Haha.. Mine doturer blir alltid mye lengre fordi det er så deilig å sitte litt alene![]()
Oooohhh! Svømmebasseng! ♥Basseng var ganske godt det og da magen ble større. Var en jordmor som hadde vanngym for gravide sist jeg var gravid. Håper de fortsatt har det![]()
jeg ligger inne hos snuppa.. Hun har nettopp sovnet for tredje gang i kveld.. Hurra..Hva gjør dere på i kveld da damer?
Alle ka vel ikke ha lagt seg ennå?