Skravletråd

Jeg òg ;) Har ikke hjemme, men foreldrene mine har, og nå har jeg huset deres for meg selv til i morgen så da benytta jeg muligheten. Deilig!

Seriøst?? Haha.. Mine doturer blir alltid mye lengre fordi det er så deilig å sitte litt alene :p
Haha, DET blir noe annet. Bading osv har jeg ikke tålmodighet til :p

mannen er så flink. Han maler gang og stue i disse dager, står på og jobber, passer på meg og snuppa vår. Tenker jeg og snupp flytter inn til mine foreldre de dagene han maler stua, ikke så godt for en 3 åring å ikke få være i stua.

Badekar :Heartpink

Var helt fantastisk forrige svangerskap. Hjalp på en sliten rygg, for ikke å snakke om når det var umulig å finne behagelige liggestillinger på slutten :p

Åh, ja, det er så godt å kunne bevege seg uten å få vondt overalt. Jeg fødte jenta vår i badekar, håper jeg kan gjøre det samme nå!

Jeg ønsker meg en normal fødsel jeg da :p
Ikke en styrtfødsel og en igangsatt hælvetess en :p

Basseng var ganske godt det og da magen ble større. Var en jordmor som hadde vanngym for gravide sist jeg var gravid. Håper de fortsatt har det :)

Hva gjør dere på i kveld da damer?
Alle ka vel ikke ha lagt seg ennå?

Jeg holder egentlig på med eksamen, men ender av en eller annen grunn inn her.. :P Hva gjør du?

Hva gjør dere på i kveld da damer?
Alle ka vel ikke ha lagt seg ennå?
jeg ligger inne hos snuppa.. Hun har nettopp sovnet for tredje gang i kveld.. Hurra..

Heklet litt i sta, men det gikk ikke så bra :p samboeren okkuperer tven med spill, så usikker på hva jeg skal gjøre nå (når jeg endelig får dratt kroppen mot sofaen) :p

Back
Topp