Kult! :-D Vet du om en for å være kvalm også? En grønn en?= : + )
= : + (
= : + p
= : + o
= : + oops + :
= : + rolleyes + :
= : + D
= : + @
= O + . + o
= 8 + - + )
= ; + )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! :-D Vet du om en for å være kvalm også? En grønn en?= : + )
= : + (
= : + p
= : + o
= : + oops + :
= : + rolleyes + :
= : + D
= : + @
= O + . + o
= 8 + - + )
= ; + )
Åh! Det vil jeg også ha!Badekar <3
Tror jeg må dra på besøk til svigermorJeg òg Har ikke hjemme, men foreldrene mine har, og nå har jeg huset deres for meg selv til i morgen så da benytta jeg muligheten. Deilig!
Høres fantastisk ut! Drømmer om alene tid i badekarJeg òg Har ikke hjemme, men foreldrene mine har, og nå har jeg huset deres for meg selv til i morgen så da benytta jeg muligheten. Deilig!
Oh, vi har badekar! Men jeg eier ikke tålmodighet til å ligge der i lei etter 2 minutterHøres fantastisk ut! Drømmer om alene tid i badekar
Seriøst?? Haha.. Mine doturer blir alltid mye lengre fordi det er så deilig å sitte litt aleneOh, vi har badekar! Men jeg eier ikke tålmodighet til å ligge der i lei etter 2 minutter
Haha, DET blir noe annet. Bading osv har jeg ikke tålmodighet tilSeriøst?? Haha.. Mine doturer blir alltid mye lengre fordi det er så deilig å sitte litt alene
Oooohhh! Svømmebasseng! ♥Basseng var ganske godt det og da magen ble større. Var en jordmor som hadde vanngym for gravide sist jeg var gravid. Håper de fortsatt har det
jeg ligger inne hos snuppa.. Hun har nettopp sovnet for tredje gang i kveld.. Hurra..Hva gjør dere på i kveld da damer?
Alle ka vel ikke ha lagt seg ennå?