Funker ikke for meg... Akkurat som om munnen er koblet til livmora istedenfor hjernenJeg hadde såå lyst til å fortelle de på jobb at jeg er gravid! Vil dele det med alle men skal holde meg til uke 12.. Hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker ikke for meg... Akkurat som om munnen er koblet til livmora istedenfor hjernenJeg hadde såå lyst til å fortelle de på jobb at jeg er gravid! Vil dele det med alle men skal holde meg til uke 12.. Hvertfall
HahahaFunker ikke for meg... Akkurat som om munnen er koblet til livmora istedenfor hjernen
Jaaa! Huff, lange uker igjenåå, det kribler jo sånn i magen og det hadde jo vært såååååååå gøy!
Nei, munnkurv!!
altfor lange!!!! Huff!Jaaa! Huff, lange uker igjen
Åååå så irriterende.Ble satt en uke tilbake på tidlig UL, enda lengre til uke 12(!!)
Privat?Ble satt en uke tilbake på tidlig UL, enda lengre til uke 12(!!)
Ja.. Huffaltfor lange!!!! Huff!
Privat ul ja.. Når gyn målte var den mindre enn de 6 ukene jeg trodde.. Så han mente at jeg var en uke mindre på veiPrivat?
Med forrige fikk var jeg en uke lengre enn menstermin. Terminen ble likevel ikke endret og på oul fikk jeg menstermin som termin..
26 var min termindato, men pga den uka jeg ble satt tilbake og pga at jeg gikk 2 uker over termin sist, så er jg her på september regner ut i fra ul og blir heller posetivt overraska på oulOkei, men du regner fortsatt etter din termin? Jeg ville gjort det frem til oul ihvertfall
Det lurer jeg på og!Er det forresten noen fornuftig måte å bruke smileys på fra appen? Den eneste jeg får til er denne
Er det forresten noen fornuftig måte å bruke smileys på fra appen? Den eneste jeg får til er denne
Det lurer jeg på og!
Får bare sette inn URL eller bilde, jeg.
Samme her... Har iPhone 6 om det spiller noen rolle?
Får bare sette inn URL eller bilde, jeg.
Samme her... Har iPhone 6 om det spiller noen rolle?